ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تکذیب قطع ارتباط مخابراتی ورزشگاه یادگار


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ثبت ۳۳۶ هزار مکالمه تلفنی در ورزشگاه یادگار امام تبریز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به جمعه تلخ ورزشگاه یادگار امام تبریز اشاره و عنوان کرد: مطابق مستندات موجود حتی یک لحظه هم اختلالی در عملکرد سیستم‌های مخابراتی و اینترنتی محل برگزاری مسابقه فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران وجود نداشته و همه اظهارنظرها در این ارتباط بی‌اساس بوده و تکذیب می‌شود.

واعظی بیان داشت: در روز برگزاری مسابقه، آنتن‌های موبایل در ورزشگاه و پیرامون آن ۱،۵ برابر تقویت شده بودند و براساس مستندات موجود، در عصر جمعه گذشته ۳۳۶ هزار مکالمه تلفنی در ورزشگاه یادگار امام تبریز به ثبت رسیده که تنها ۳۶ هزار مکالمه از این تعداد متعلق به مکالمات انجام شده در بین ساعات ۲۱ تا ۲۲ شب جمعه است.

وی عنوان داشت: در عین حال ظرفیت آنتن‌های موبایل ورزشگاه یادگار امام تبریز معین است و ترافیک بیش از اندازه می‌تواند به کند شدن برقراری ارتباط های موبایلی منتهی شود.

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آنتن‌های موجود در ورزشگاه یادگار امام تبریز قابلیت برقراری یک هزار و ۲۲ مکالمه در آن واحد را داشته‌اند و نفر ۱۰ هزار و بیست و سوم باید منتظر می‌ماند تا یک ارتباط قطع و امکان برقراری تماس او فراهم می‌شد.


ویدیو مرتبط :
احتمال قطع ارتباط مخابراتی بین المللی 9 استان کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا اینترنت ، موبایل ،رادیو و تلویزیون ورزشگاه یادگار امام قطع شد؟



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داد. ما از طریق تلویزیون از داخل رختکن بازی‌های دیگر را پیگیری می‌کردیم اما از دقیقه 87 شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و حتی شبکه موبایل قطع شد و هیچ راه ارتباطی نداشتیم. در همان لحظات بود که اعلام کردند دیدار سپاهان و سایپا در اصفهان دو بر دو مساوی شده است!

 فوتبال ایران هنوز از شوک اتفاق شب آخر لیگ برتر خارج نشده . دقایقی پس از پایان همه مسابقات لیگ برتر دوتیم در حال شادی قهرمانی بودند سپاهان در اصفهان و ترکتورسازی در تبریز . دلیل این اتفاق هم چیزی نبود به غیر از اینکه به کسانی که در استادیوم یادگار امام حضور داشتند اطلاعات غلط دادند.

در ساعات پایانی روز جمعه مدیرعامل نفت تهران برای روشن شدن حقایق دست به افشاگری زد. او در مصاحبه با ایسنا گفت:«اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داد. ما از طریق تلویزیون از داخل رختکن بازی‌های دیگر را پیگیری می‌کردیم اما از دقیقه 87 شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و حتی شبکه موبایل قطع شد و هیچ راه ارتباطی نداشتیم. در همان لحظات بود که اعلام کردند دیدار سپاهان و سایپا در اصفهان دو بر دو مساوی شده است!

وی افزود: همان طور که حتما دیده‌اید در 6-5 دقیقه آخر بازی بازیکنان تراکتورسازی بازی را نگه می‌داشتند و سعی می‌کردند وقت را تلف کنند. حتی پس از بازی منصوریان به تونی تبریک گفت و مربی تراکتورسازی هم خوشحال به نظر می‌رسید. پس از آن هم بازیکنان و تماشاگران تبریزی برای شادی به زمین ریختند.

قنبرزاده ادامه داد: واقعا باید بررسی شود که چرا این خبر کذب به نیمکت تراکتورسازی، بازیکنان این تیم و سپس تماشاگران انتقال پیدا کرد. معلوم نیست چه کسی به نیمکت تراکتورسازی این خبر را اعلام کرده است و چرا تمام کانال‌های ارتباطی از دقیقه 87 قطع شد و سه چهار دقیقه پس از تمام شدن بازی دوباره وصل شد.

هنوز هیچ مسوولی توضیح نداده که چرا و چطور کانال های ارتباطی قطع شد اما به نظر می رسد که اتفاقات رخ داده برای جلوگیری از عکس العمل هواداران تراکتورسازی نسبت به از دست دادن قهرمانی بوده باشد و البته غم انگیز است که لیگ ایران به تنها لیگی تبدیل شود که در عصر اطلاع رسانی ، به خاطر قطع ارتباطات جمعی دقایقی دوقهرمان داشته باشد. 

 

اخبار ورزشی - عصرایران