ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توهین دوباره شبکه 3 به فوتبال دوستان



اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات فوتبال

 

اخبار ورزشی - توهین دوباره شبکه 3 به فوتبال دوستان

شب گذشته شبکه 3 برای دومین شب پیاپی بدون ارائه توضیح برنامه پخش زنده فوتبال را از برنامه های خود حذف کرد.

 گر چه اتفاق تازه‌ای نیست، اما هر بار به بهانه‌ای یادمان می‌آورند از نظرشان چقدر کم ارزشیم.

 

در شرایطی که از دو روز قبل همه جا اعلام شده بود بازی دوستانه نیجریه و اسکاتلند به طور مستقیم از سوی شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت و حتی یکی از روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه مدعی شده بود مزدک میرزایی گزارش این بازی را بر عهده دارد، دوستان صلاح ندانستند مسابقه حریف ایران را پخش کنند و باز بدون هیچ توضیحی ماجرا به پایان رسید.

چنانکه در تصویر زیر هم می‌بینید، پخش این بازی در کنداکتور شبکه 3 نیز گنجانده شده بود. این مسابقه در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

این اتفاق تکراری در سه شنبه شب هم برای شبکه 3 رخ داده بود.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات فوتبال

 اخبار ورزشی - بانک ورزش

 


ویدیو مرتبط :
توهین دوباره کارشناس شبکه من و تو!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توهین شبکه 3 به دوستداران فوتبال



اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات  فوتبال

 

اخبار ورزشی - توهین شبکه 3 به دوستداران فوتبال

در حالی که قرار بود بازی رئال از ساعت 21:30 روی آنتن شبکه 3 پخش شود بدون هیچ توضیحی لغو شد.

 شب گذشته قرار بود تلویزیون ایران 2 بازی مهم لالیگا که در اوج حساسیت بود را پوشش دهد. پیش از این اعلام شده بود که بازی رئال مادرید با سلتاویگو از شبکه 3 پخش خواهد شد و دیدار بارسلونا و الچه از شبکه ورزش.

اما علاقمندان به فوتبال هر چه پای شبکه 3 نشستند خبری از پخش زنده بازی رئال نشد که نشد و حتی مشخص نشد که این تغییر برنامه به چه علت انجام شد و اگر کسی هوادار واقعی رئال بود تا دقیقه 30 نمی دانست آیا قرار است این بازی روی آنتن برود یا خیر.

البته تغییر برنامه بدون توضیح قبلی کاری است که سیما نشان داده در آن تبحر دارد. آنها هیچ احترامی برای افرادی که برنامه‌شان را با برنامه پخش فوتبال آنها تنظیم کرده اند، قائل نبوده و دیشب نشان دادند که هنوز هم نیستند.

اخبار ورزشی - جام نیوز