ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توصیه فرگوسن به هواداران منچستریونایتد


منچستریونایتد در دومین فصل حضور فان خال نیز شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ندارد.

ورزش سه: منچستریونایتد در دومین فصل حضور فان خال نیز شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ندارد.

پس از جدایی فرگوسن در فصل 2012-2013، یونایتد دیگر رنگ قهرمانی لیگ برتر را ندیده و تا بدینجای فصل با قرار گرفتن در رده ششم، تنها امیدوار است بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. بسیاری معتقدند که لوئیس فان خال باید جای خود را به مربی دیگری داده و پیش از اتمام قراردادش این تیم را ترک کند.

سر الکس فرگوسن در همین رابطه به اسکای اسپورتس گفت:" در چنین شرایطی انتقاد کردن از فان خال بسیار ساده و راحت است ولی باید واقع بین بوده و چند نکته را مدنظر داشت. فان خال در ابتدای فصل چند بازیکن مهم خود نظیر فیل جونز، اشلی یانگ، لوک شاو و والنسیا را از دست داد. جونز فقط 7 بازی در این فصل انجام داده و شاو نیز کل فصل را از دست داد.

مهم نیست چه تیمی هستید، اگر بازیکنان کلیدی خود را از دست بدهید با مشکل مواجه خواهید شد. همچنین توجه داشته باشید که امسال 5 بازیکن جدید به ترکیب اصلی وارد شدند که دوتایشان واقعا بازیکنان جوان و کم تجریه ای بودند: مارسیال و دیپای.

هواداران یونایتد در مورد فان خال باید صبور باشند, همانطور که پیش از این ثابت کرده اند که چنین هستند؛ در زمان مت بازبی و خود من.  تاریخ 150 ساله یونایتد ارزش صبور بودن را دارد. یونایتد همیشه بر می گردد؛ قدرتمندانه هم بر می گردد."


ویدیو مرتبط :
بهترین بازیکن منچستریونایتد از نگاه هواداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه فرگوسن به هواداران شیاطین سرخ


سر آلکس فرگوسن سرمربی سرشناس سابق منچستر یونایتد هواداران این تیم را در شرایط کنونی به صبوری دعوت کرد.

خبرگزاری فارس: منچستر یونایتد که این روزها با هدایت لوئی فان خال سرمربی سرشناس هلندی نتایج خوبی نگرفته، این روزها مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفته است.

در این راستا سر آلکس فرگوسن سرمربی نامدار و سابق شیاطین سرخ در مصاحبه خود با گاردین هواداران این تیم را به آرامش دعوت کرد و گفت: به راحتی می‌توان انتقاد کرد ولی باید درباره بسیاری از چیزها واقع نگر باشید مثلا در شرایط کنونی منچستر مصدومان زیادی دارد و این بر روند نتایج بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: در این فصل می‌دانید فان خال چند بازیکن مصدوم دارد. فیل جونز در این فصل تنها 7 بازی انجام داده است. لوک شاو، یانگ و والنسیا همه مصدوم هستند. زمانی آنقدر بازیکن مصدوم داشته باشد خواه و ناخواه بر نتایج تاثیر می‌گذارد.

فاتح 13 قهرمانی لیگ جزیره به همراه منچستر یونایتد ادامه داد: از طرف دیگر چیزی که بسیار راحت فراموش کردیم این است که 5 بازیکن جدید در ترکیب هستند که اولین فصل حضور خودشان در منچستر را تجربه می‌کنند. دو بازیکن از این 5 بازیکن مارسیال و دیپای هستند که بسیار جوان هستند و نیاز به زمان دارند. پس با تمام این شرایط باید به عنوان هوادار منچستر صبر کنید تا دوباره تیم به زمان اوج خود برسد.