ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توره: هرگز منچسترسیتی را ترک نمی‌کنم


هافبک ساحل عاجی فیروزه‌ای پوشان اعلام کرد که نمی‌خواهد این تیم را ترک کند.

خبرگزاری ایسنا: یحیی توره 32 ساله که در رویارویی با وست بروم‌ویچ آلبیون توانست دو بار دروازه حریف را باز کند و یکی از بهترین نمایش‌هایش را برای تیمش ارائه کند همواره یکی از بهترین بازیکنان در منچسترسیتی بوده است. او در فصل 14 – 2013 در ترکیب منچسترسیتی موفق به زدن 24 گل شد اما فصل گذشته تنها 12 بار دروازه حریفان را باز کرد.

یحیی توره در مورد خروجش از منچسترسیتی گفت: می دانم چه کارهایی در این تیم انجام دهم و هیچ علاقه ای هم ندارم که ببینم مردم در موردم چه صحبت‌هایی انجام می‌دهند. گاهی اوقات مردم انتقادهای ناعادلانه‌ای انجام می‌دهند. من هم علاقه ای برای تحلیل نظرهای آنها را ندارم.

توره ا‌دا‌مه‌ داد: شروع خوبی در لیگ داشتم اما 37 بازی تا پایان باقی‌ مانده است. زود است بخواهم در مورد فرم خوبم صحبت کنم. ما مقابل یک تیم خوب بازی کردیم و کار سختی هم برای شکست‌شان داشتیم. گل دوم تیم به نظرم خیلی زیبا بود. همکاری جالبی با ویلفرد بونی داشتم. با او در ترکیب تیم ملی ساحل عاج هم تیمی هستیم و به همین خاطر یکدیگر را خیلی خوب می شناسیم و می‌توانیم خیلی راحت در زمین همدیگر را پیدا کنیم.


ویدیو مرتبط :
وست برومویچ 0 - 1 منچسترسیتی (گل اول توره)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یحیی توره منچسترسیتی را ترک می‌کند


مدیر برنامه‌های هافبک منچسترسیتی خبر داد به احتمال خیلی زیاد این بازیکن ۳۱ ساله در تابستان پیش‌رو ورزشگاه اتحاد را به مقصد تیم دیگری ترک خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که دو سال از مدت زمان قرارداد فعلی یحیی توره با باشگاه منچسترسیتی باقی مانده این بازیکن از ماه گذشته میلادی مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد احتمالی‌اش با این باشگاه انگلیسی از سر گرفته ولی ظاهراً مذاکرات بین طرفین خیلی خوب پیش نمی‌رود و همین زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی این هافبک 31 ساله را از جمع آبی‌های شهر منچستر بر سر زبان‌ها انداخته است.

یحیی توره ساحل‌عاجی که در حال حاضر دستمزد هفتگی 265 هزار پوندی از منچسترسیتی دریافت می‌کند به شدت مورد توجه تیم فوتبال اینتر است که هدایتش را روبرتو مانچینی، سرمربی پیشین من‌سیتی بر عهده دارد.

دیمیتری سلوک، مدیربرنامه یحیی توره در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» در خصوص آینده حرفه‌ای هافبک سیه‌چرده من‌سیتی گفت: به احتمال 90 درصد یحیی در این تابستان منچسترسیتی را ترک خواهد کرد. البته هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید تا آخرین لحظه فصل جاری منتظر بمانیم.

یحی توره که در تاریخ 13 می 2015 (23 اردیبهشت) 32 ساله می‌شود در سال 2010 از بارسلونا به منچسترسیتی ملحق شد و با این تیم دو قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس را تجربه کرد.