ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تنها راه بنیتس برای ماندن در رئال مادرید


ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید از تنها راه رافائل بنیتس برای ماندن روی نیمکت کهکشانی‌ها سخن به میان آورد.

خبرگزاری ایسنا: ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید از تنها راه رافائل بنیتس برای ماندن روی نیمکت کهکشانی‌ها سخن به میان آورد.

به گزارش رادیو اوندا اسپانیا، رئال مادرید در فصل جاری لالیگا با هدایت رافائل بنیتس نتایج خوبی به دست نیاورده و هواداران این تیم خشمگین به نظر می‌رسند.

رئال در هفته پانزدهم با یک گل برابر ویارئال تن به شکست داد تا فاصله این تیم با صدر جدول رده بندی به 5 امتیاز افزایش پیدا کند و رافائل بنیتس یه گام دیگر به اخراج نزدیک شود.

لوئیس فیگو که خود زمانی در رئال مادرید بازی کرد بر این باور است که بنیتس تنها در یک صورت می‌تواند جایگاهش روی نیمکت کهکشانی‌ها را حفظ کند. او در این زمینه گفت: هر مربی که تیمش خوب نتیجه نگیرد، اخراج خواهد شد و بنیتس هم این موضوع را به خوبی می‌داند. او برای ماندن در رئال مادرید باید نتایج خوبی به دست آورد. همه مربیانی که هدایت رئال مادرید را برعهده می گیرند، تنها در یک صورت در امان هستند و آن این که نتایج خوبی به دست آورند.

فیگو ادامه داد: درست است که رئال مادرید با هدایت بنیتس در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداده است اما تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده است. سه تیم رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید، شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند و هر سه تیم نوسان زیادی داشته اند. بنابرین هنوز زود است که درباره قهرمان سخن به میان آوریم.

ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید در ادامه سخنانش دست به مقایسه رئال مادرید کنونی با رئال مادرید دوران خود پرداخت و گفت: نمی توانم این دو نسل را با هم مقایسه کنم. با تمام احترامی که برای رئال مادرید کنونی قائل هستم، باید بگویم که رئال مادرید دوران ما بهتر بود و بازیکنان بزرگتری را در ترکیب خود داشت. هر تیمی تاریخ خاص خود را می‌سازد و این از طریق تعداد جام‌های است که به دست می آورد. از بازی کردن در رئال لذت بردم و الان هم از تماشای این تیم لذت می برم.


ویدیو مرتبط :
بررسی بازی گیخون - رئال و انتقاد از بنیتس توسط دکتر صدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش کی روش به انتخاب بنیتس به عنوان سرمربی رئال مادرید



اخبار,اخبار ورزشی , کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای رافا بنیتس در رئال مادرید آرزوی موفقیت کرد.

 کارلوس کی روش در گفت و گو با دوربین برنامه به اضافه فوتبال شبکه سوم سیما درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: من دوست داشتم منچستر یونایتد و رئال مادرید به فینال می رسیدند چون بازی دیدنی می شد. با این حال درباره دیدار یوونتوس و بارسلونا نظری ندارم.

وی درباره حضور رافائل بنیتس در رئال مادرید بیان داشت: او یکی از بهترین های اروپا است. برای او آرزوی موفقیت می کنم. ضمن اینکه یکی از دوستان خوب من است. برای فن خال در منچستر نیز همین آرزوها را دارم.

اخبار ورزشی - کاپ