ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تنفر گواردیولا از تیم ملی انگلیس


سرمربی باشگاه بایرن مونیخ از حضور نیمکت سه شیرها ابراز ناراحتی کرد.

باشگاه خبرنگاران: اسکای اسپرت نیوز نوشت: در شرایطی که پپ گواردیولا این روزها اعلام کرده که سال آتی سکان هدایت باواریی ها در دست نخواهد گرفت، برخی باشگاه ها و برخی از تیم های ملی آماده جذب وی شده‌اند.
 
در این میان گمانه زنی‌های زیادی برای جلوگیری روی هاجسون و آوردن پپ بر روی نیمکت سه شیرها وجود دارد.
 
اما زمانی که در کنفرانس مطبوعاتی بایرن و مانیز این سوال از سرمربی اسپانیای پرسیده شد وی با عصبانیت گفت: خدای من، هم اکنون سرمربی بایرن مونیخ هستم، خیلی ممنون و خداحافظ!


ویدیو مرتبط :
واکنش گواردیولا به شایعه مربیگری در تیم ملی انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیكن سابق تیم ملی انگلیس بازداشت شد



 

بازیكن سابق تیم ملی انگلیس بازداشت شد

 

پل گاسکوئین به جرم حمل مواد مخدر توسط پلیس دستگیر شد.

بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم ملی فوتبال انگلیس به جرم حمل ماده‌ی مخدر از نوع A توسط پلیس دستگیر شد و شب را در بازداشتگاه سپری کرد.

گاسکوئین که چند روز پیش به دلیل رانندگی در حالت غیرطبیعی به دلیل نوشیدن مشروبات الکلی از سوی پلیس بازداشت شده و تعهد داده بود در صورت تکرار هر عمل خلاف دیگری زندانی خواهد شد، اکنون بار دیگر دچار دردسر شده است.

سخنگوی پلی در رابطه با بازداشت گاسکوئین عنوان کرد: پلیس 5 شنبه در خانه‌ی گاسکوئین مقداری مواد مشکوک پیدا کرد. در همین رابطه یکی از نزدیکان گاسکوئین هم مظنون شناخته و دستگیر شد. تا تکمیل شدن پرونده تحقیقات و بررسی‌های پلیس همچنان ادامه خواهد داشت.