ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمرین ملی‌پوشان در هوای مطبوع کمپ


تیم ملی فوتبال ایران سه روز مانده به دیدار خود مقابل ترکمنستان تمرین خود را در کمپ تیم‌های ملی پیگیری کرد.

خبرگزاری ایسنا: 21 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 11:50 با حضور در زمین اصلی کمپ تیم‌های ملی کار خود را دنبال کردند. در این تمرین احسان حاج صفی، سعید عزت‌اللهی و کریم انصاری‌فرد به جمع ملی‌پوشان اضافه شده بودند و میلاد محمدی نیز پس از قطعی شدن عدم صدور ویزای حاج صفی به دستور کی‌روش به اردوی تیم ملی اضافه شد.

ابتدا بازیکنان به مدت چند دقیقه با حرکات کششی و به صورت در اختیار خود را گرم کردند و دروازه‌بان‌ها نیز در گوشه‌ای از زمین حرکات کششی انجام دادند. بعد از آن بازیکنان زیر نظر دیگو و دروازه‌بان‌های تیم ملی زیر نظر دن گاسپار به صورت جداگانه خود را گرم کردند تا آماده تمرین شوند.

انجام حرکات سرعتی بلند و کوتاه و نیز کار با توپ در حلقه‌های چند نفره تمرین ابتدایی تیم ملی بود. دروازه‌بانان نیز زیر نظر گاسپار با کش و توپ تمرین ابتدایی خود را دنبال کردند.

پس از آن بازیکنان تیم ملی در نیمه سمت چپ زمین کمپ با وجود 6 دروازه کوچک و تقسیم به دو گروه قرمز و سفید، فوتبال کردند. طارمی که دیدار مقابل گوام را از دست داده است با کاور زرد از سایر بازیکنان جدا شده بود.

دروازه‌بان‌ها در گوشه سمت راست زمین تمرین ترکیبی را انجام دادند. آنها باید به ترتیب سه توپ را که به سمت دروازه شوت می‌شد مهار می‌کردند. یک توپ تنیس، یک توپ سه بعدی و یک توپ فوتبال.

پس از انجام حدود 30 دقیقه از تمرین‌های مربوطه بازیکنان در وسط زمین جمع شدند و حرکات سرعتی متفاوتی را انجام دادند.

پس از این تمرین دروازه‌بان‌ها به جمع بازیکنان اضافه شدند تا در وقت باقی مانده از تمرین فوتبال کنند.

دو دروازه که در وسط زمین قرار داده شده بود، به عنوان مساحت ابتدایی و انتهایی زمین بازی در نظر گرفته شد و بازیکنان با تقسیم شدن به دو گروه سفید و قرمز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و مهدی طارمی با کاور زردرنگ به عنوان بازیکن دو تیم کار خود را دنبال کرد.

پس از بارش باران در شب گذشته، تیم ملی در هوایی بسیار مطبوع تمرین خود را پیگیری کرد و شرایط آب و هوایی بسیار مطلوب بود.

پس از انجام حدود 15 دقیقه از فوتبال بازیکنان مجددا به گوشه زمین آمدند تا با صرف نوشیدنی گلویی تازه کنند. آنها پس از صرف نوشیدنی مجددا به زمین آمدند تا در مساحتی بزرگ‌تر فوتبال کنند. کی‌روش برخی از بازیکنان از جمله ترابی، امیری را به میانه زمین برد و با آنها به صورت جداگانه صحبت کرد. پس از چند دقیقه تاخیر مجددا همه بازیکنان با ترکیب قبلی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند تا مشابه تمرین 15 دقیقه‌ای قبل را تکرار کنند.


ویدیو مرتبط :
حال و هوای ملی پوشان پس از شنیدن خبر درگذشت نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین تمرین ملی‌پوشان در هوای پاک تهران


آخرین تمرین تیم فوتبال ایران در سال 1394 امروز در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل هند و عمان آماده می‌کند، از ساعت 10:45 امروز(جمعه) آخرین تمرین تاکتیکی خود را در پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار کرد.

در این جلسه تمرینی نیز 21 بازیکن حضور داشتند و ملی‌پوشان پس از گرم کردن اختیاری بدن‌های خود به مدت 5 دقیقه به چهار گروه تقسیم شده و بازی آقاوسط را انجام دادند. در این بین گروه بازیکنان پرسپولیسی دعوت شده به تیم ملی یکی از شلوغ‌ترین گروه‌ها بود تا جایی که بازیکنان این گروه مدام جرزنی کرده و به خنده و شوخی با هم مشغول بودند.

* تمام مراحل تمرین امروز زیرنظر کی‌روش و دستیارانش برگزار شد و سرمربی تیم ملی نظارت ویژه‌ای روی تمرینات داشت.

* تمام مراحل تمرینی از قبل ‌آماده بود و نکته جالب اینکه تمرین امروز مانند روزهای گذشته از ساختمان مجاور زمین چمن و از یک محل مخفیانه توسط آنالیزور تیم ملی فیلمبرداری شد.

* تهران امروز یکی از پاک‌ترین روزهای خود را پشت‌سر می‌گذارد و این هوای تمیز که البته با کمی وزش باد همراه است، ملی‌پوشان را سر ذوق آورده و آنها با نشاط و شادابی خاصی تمرین می‌کنند.

* از ساعت 11 و با سوت کی‌روش تمرین به صورت رسمی آغاز شده و ابتدا بازیکنان چند دوری را در محوطه زمین چمن دویده و پس از پایان این مرحله از تمرین برای کارهای بدنی و استارت‌های کوتاه و بلند آماده شدند.

* ملی‌پوشان امروز پیراهن آبی، دروازه‌بان‌ها پیراهن سبز و کادر فنی گرمکن مشکی بر تن دارند. ضمن اینکه برخی بازیکنان به خاطر وزش باد با بادگیر سبز در تمرین حاضر شدند.

* در ابتدای تمرین دقایقی پیروانی با کی‌روش به صورت سرپایی به صحبت‌های اختصاصی مشغول شدند و سپس کی‌روش دوباره برای نظارت بر تمرینات به جمع ملی‌پوشان اضافه شد.

* با آغاز تمرین استارت‌های کوتاه و بلند و کارهای بدنی که این بار با توپ انجام شد، گلرها از جمع سایر بازیکنان جدا شده و زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها کارهای اختصاصی انجام دادند.

* امروز پشت دروازه جنوبی تمرین یک توری بزرگ نصب شده تا به این ترتیب از بیرون رفتن توپ از مجموعه جلوگیری به عمل بیاید ضمن اینکه استقبال کمتری از سوی ساکنان و کارگران مجموعه امروز از تمرین به عمل آمده است.

* احمد شهیدی همبازی سابق علی دایی و افشین پیروانی در باشگاه بانک تجارت امروز در تمرین حاضر شده و مورد استقبال پیروانی قرار گرفت.

* کی‌روش و پیروانی در زمانی که با همدیگر صحبت می‌کردند، با پا و همچنین  یک متر نواری به متر کردن طول و عرض زمین پرداخته که این موضوع در نوع خود جالب توجه بود.

* در ادامه مرحله تمرینی امروز بازیکنان زیرنظر دکتر دیه‌گو و میکو که البته کی‌روش آنها را همراهی می‌کرد کارهای بدنی را ادامه داده و سپس در دو گروه قرمز و سفید به پاس‌کاری بلند مشغول شدند.

* از ساعت 11:30 امروز علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که بامداد امروز از سوئیس به کشورمان بازگشته است به تمرین تیم ملی آمد ابتدا مورد استقبال پیروانی قرار گرفته و پس از چند دقیقه کی‌روش، اعضای کادر فنی و بازیکنان به سمت وی رفتند. در این میان استقبال کی‌روش و کادر فنی از کفاشیان جالب بود و تک تک آنها علی کفاشیان را در آغوش گرفته و با وی با گرمی سلام و احوالپرسی کردند. در ادامه کفاشیان در کنار پیروانی نشسته و این دو دقایقی با هم صحبت کردند.

* قبل از بازی درون‌گروهی دن‌گاسپار دقایقی را به صورت اختصاصی با بیرانوند تمرین کرد و از سوی دیگر میرزازاد و سوشا مکانی با هم تمرین می‌کردند.

* از ساعت 11:45 و پس از صحبت‌های کی‌روش در جمع بازیکنان، ملی‌پوشان به دو تیم سفید و قرمز تقسیم شده و به فوتبال درون گروهی 10 به 10 زیرنظر کادر فنی مشغول شدند که در این بازی کی روش در مرکز زمین قرار گرفته و نکات فنی و تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* در تمرین امروز تمامی مصدومان تیم ملی از جمله امید ابراهیمی، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و همچنین کمال کامیابی‌نیا که در روزهای اخیر به صورت اختصاصی تمرین می‌کردند، به کارهای گروهی بازگشته و بدون مشکل تمرین کردند.

* از نکات قابل توجه این بازی درون گروهی می‌توان به دریبل بیرانوند و نمایش خوب میرزازاد اشاره کرد که گلر جوان تیم ملی بارها مورد تشویق کادر فنی قرار گرفت.

تمرین فردا و پس‌فردای تیم ملی تعطیل بوده و قرار است 24 بازیکن نهایی دعوت شده به اردوی تیم ملی از 2 فروردین کار خود را در استادیوم آزادی آغاز کنند. تیم ملی ایران 5 فروردین از هفته نهم مقدمات جام جهانی به مصاف تیم ملی هند خواهند رفت.