ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمرینات اختصاصی هافبک استقلال


هافبک استقلال در روز تعطیلی تمرینات استقلال امروز به صورت اختصاصی بدنسازی کرد.

ورزش سه:  یعقوب کریمی که به دلیل مصدومیت مدتی از تمرینات استقلال دور بود، امروز در کنار علی اصغر قربانعلی پور مربی بدنسازی تیمش در باشگاه صبای سعادت اباد به صورت اختصاصی تمرین بدنسازی کرد.

کریمی با توجه به مصدومیت طولانی مدتش هنوز از نظر بدنی به شرایط آمادگی نرسیده است.
 


ویدیو مرتبط :
تمرینات اختصاصی علیرضا جهانبخش - اختصاصی ستارگان اندیشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمرینات اختصاصی حنیف با مربی استقلال


سرمربی تیم استقلال برای مدافع این تیم تمرینات اختصاصی در نظر گرفت.

خبرگزاری فارس: حنیف عمران‌زاده مدافع تیم استقلال که روز گذشته بعد از 10 روز مجوز بازگشت به تمرینات را گرفت نتوانست با آبی پوشان در قالب کارهای تاکتیکی تمرین کند تا ابتدا به فرم ایده آل بدنی رسیده و سپس به سایر نفرات این تیم ملحق شود.

پرویز مظلومی هم به همین علت روز گذشته از مدافع تیمش خواست تا زیر نظر مربی بدنساز تمرینات بدنسازی انجام داد. عمران‌زاده نیز صبح امروز به همراه قربانعلی‌پور در باشگاه صبا تمرین بدنسازی انجام می‌دهد. قرار است وی عصر امروز نیز به کارهای تاکتیکی آبی پوشان اضافه شود.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.