ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمدید قرارداد 3 بازیکن سایپا


سه بازیکن تیم فوتبال سایپا با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کردند.

خبرگزاری تسنیم: مسئولان باشگاه سایپا برای فصل آینده با سه بازیکن خود به توافق رسیدند که براین اساس قرارداد روزبه شاه‌علی‌دوست، وحید محمدزاده و مسعود ابراهیم‌زاده با نارنجی‌پوشان تمدید شد. این سه بازیکن پس از توافق با باشگاه برای تمدید قرارداد، در هیئت فوتبال استان تهران حاضر شدند و قراردادشان را به ثبت رساندند.


ویدیو مرتبط :
آموزش تمدید آنلاین قرارداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبری بد برای پرسپولیسی ها؛ مانع بزرگ برای تمدید قرارداد بازیکن محبوب



 اخبار,اخبار ورزشی,نیلسون کوره آ


 اخبار ورزشی - خبری بد برای پرسپولیسی ها؛ مانع بزرگ برای تمدید قرارداد بازیکن محبوب

قانون جدید محدودیت مالی برای قرارداد بازیکنان مانع تمدید قرارداد دروازه بان پرسپولیس خواهد شد.

 نیلسون، سنگربانی است که علی دایی با وجود بازی ضعیف فصل گذشته‌اش مقابل راه‌آهن که یکی از عوامل ناکامی پرسپولیس در راه رسیدن به قهرمانی لیگ سیزدهم بود، اصرار به حفظ او دارد.

 از طرفی با توجه به درخواست دلاری مدیربرنامه‌های نیلسون، تمدید قرارداد این گلر برزیلی هزینه فراوانی روی دست پرسپولیس می‌گذارد.


از آنجایی که پرسپولیس در فصل آینده با محدودیت مالی مواجه است، این مساله مانعی بر سر تمدید قرارداد نیلسون به شمار می‌رود.

بر همین اساس رحیمی و علی دایی پس از مشورت به دنبال یک سنگربان ایرانی کم‌اشتباه و البته ارزان‌تر از نیلسون هستند، اما هنوز به جمع‌بندی لازم نرسیدند.

 منابع آگاه می‌گویند دایی نام رحمان احمدی، محمدباقر صادقی، محسن فروزان و وحید طالب‌لو را در لیست دروازه‌بانان موردنظر خود ثبت کرده است.

 این در حالی است که نیلسون با وجود داشتن پیشنهادات خوب از تیم های عربی، تمایل دارد فصل آینده را هم در این تیم پرطرفدار حاضر باشد و شاید همین مساله موجب شود تخفیف ویژه ای برای پرسپولیسی ها در نظر بگیرد.
 اخبار ورزشی - رادنیوز