ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمدید قرارداد گسترش فولاد با مهدی تارتار


مهدی تارتار در مذاکرات خود برای تمدید قراردادش با باشگاه تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به مراحل پایانی مذاکرات خود رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: مهدی تارتار ، سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال گسترش تبریز پس از مذاکرات خود با باشگاه گسترش فولاد تبریز به مراحل توافق خود با این باشگاه رسیده است و به احتمال بسیار زیاد وی تا چند ساعت آینده قرارداد خود را با تبریزی‌ها تمدید می‌کند.

مسئولان باشگاه تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که از چند روز گذشته مذاکرات خود را با مهدی تارتار شروع کرده‌اند به توافقاتی رسیده اند.

پیش از مهدی تارتار ، رسول خطیبی، سرمربی گسترش فولاد تبریز بود.


ویدیو مرتبط :
گل به خودی مهدی نظری به نفع گسترش فولاد تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تارتار قراردادش را با گسترش فولاد تمدید کرد


مهدی تارتار با تیم گسترش فولاد تبریز برای فصل آینده به توافق رسیده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: مهدی تارتار در دوران بازیکنی سابقه عضویت در تیم‌های پاس تهران، تراکتورسازی تبریز، راه‌آهن، ابومسلم، پرسپولیس و بهمن کرج داشت.

وی یک فصل در زمان مربیگری فیروز کریمی در تیم تراکتورسازی بازی کرده بود.

تارتار در آخرین سال حضورش در تیم راه‌آهن پس از اخراج محمد یاوری از سوی انصاری‌فرد به عنوان مربی این تیم معرفی شد.

راه‌آهن که به شدت در خطر سقوط قرار داشت با هدایت تارتار در لیگ برتر ماندنی شد، ضمن اینکه تا دیدار نهایی جام حذفی صعود کرد.

مهدی تارتار در دی 1390 رسماً به عنوان سرمربی داماش گیلان تعیین شد تا سکان هدایت این تیم را در رشت عهده‌دار شود.

تارتار در آغاز فصل 91-92 لیگ برتر به عنوان سرمربی تیم گهر زاگرس انتخاب شد، ولی پیش از پایان نیم‌فصل و به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شد.

در آغاز نیم فصل لیگ برتر دوره سیزدهم بعد از استعفای رسول خطیبی، مهدی تارتار به عنوان سرمربی تیم گسترش فولاد انتخاب شد.

وی در 10 بازی 12 امتیاز برای تیم گسترش فولاد کسب کرده و این تیم را از میانه‌های جدول حفظ کرد. کارنامه تارتار در چهار هفته اول در تیم گسترش فولاد فوق‌العاده بود که سه پیروزی برابر تیم‌های داماش گیلان، راه‌آهن و پرسپولیس تهران بوده و یک شکست هم از تیم استقلال خوزستان متحمل شده است.

وی در ادامه سه تساوی برابر تیم‌های مس کرمان، سایپای کرج و ذوب آهن اصفهان به دست آورد. تعطیلات 40 روزه روند رو به رشد تیم گسترش فولاد را متوقف کرده و این تیم در سه بازی پایانی خود برابر تیم‌های ملوان، نفت تهران و فولاد خوزستان شکست خورد.

 

تمرینات تیم گسترش فولاد تبریز از 17 خرداد آغاز می‌شود

مهدی تارتار پس از توافق نهایی و انتخاب به عنوان سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در فصل آینده لیگ برتر گفت: هدف‌گذاری کلان ما برای فصل آینده عملکرد به مراتب بهتر نسبت به گذشته است.

مهدی تارتار پس از ارائه برنامه‌ها و توافق با باشگاه گسترش فولاد تبریز در تشریح برنامه‌های خود اظهار کرد: اولویت و محور برنامه‌های ما شرایط آماده‌سازی و جذب بازیکنان جدید بود که به لطف الهی با بررسی جامع شرایط، به جمع‌بندی کلی دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اولویت و هدف‌گذاری این تیم در فصل آینده را پوشش نقاط ضعف و آماده ساختن تیمی مناسب برای عملکردی به مراتب بهتر نسبت به گذشته و کسب جایگاه شایسته‌تر عنوان کرد.

تارتار با اشاره به اینکه در بحث جذب بازیکنان جدید، اولویت با بازیکنان بومی است که در سایر تیم‌ها حضور دارند، گفت: در نظر داریم از تمام ظرفیت‌های فوتبال منطقه استفاده کنیم و از سویی دیگر میانگین سنی بازیکنان را نیز متناسب با شرایط لیگ برتر کنیم.

وی در ادامه افزود: می‌دانیم که کارمان برای آینده سخت خواهد بود زیرا که در محدودیت جذب 18 بازیکن بزرگسال هستیم.

مهدی تارتار درخصوص دغدغه‌های این روزهای هواداران فوتبال تبریز درباره حفظ بازیکنان و ستاره‌های جوان گسترش فولاد تبریز در این تیم و فوتبال تبریز، ابراز داشت: هدف ما حفظ اصلی‌ترین بازیکنان است که یاری‌کننده ما در ادامه راه باشند ولی همچنان اولویت ما موفقیت مجموعه تیم است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره انتخاب دستیاران خود گفت: همچنان با دستیاران قبلی با ما همکاری خواهند داشت ولی احتمالا یک تغییر در جذب دستیار بومی داشته باشیم.

مهدی تارتار با بیان اینکه شرایط لیگ چهاردهم دشوار خواهد بود، گفت: با توجه به تاکید بر لزوم جوان‌گرایی در فصل آینده، شاید کیفیت بازی‌ها پایین بیاید ولی مطمئنا نتیجه و عواید این لیگ برای آینده فوتبال کشور بسیار خوب خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص زمان آغاز تمرینات این تیم گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمرینات آماده‌سازی تیم از 17 خرداد آغاز می‌شود.

مهدی تارتار در پایان اظهارات خود ضمن تشکر از مالک، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز به خاطر اعتماد مجدد به وی به‌عنوان مربی جوان، گفت: از هواداران فوتبال تبریز نیز به خاطر حمایت‌هایشان از تیم جوان گسترش فولاد، از آنان می‌خواهم که در آینده نیز همراه ما باشند تا نماینده شایسته برای فوتبال تبریز باشیم.

غلامرضا سمندر، مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز نیز با اظهار خرسندی از تمدید قرارداد با مهدی تارتار، ابراز امیدواری کرد که تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با هدایت مهدی تارتار و حمایت‌های هواداران به موفقیت‌های روزافزون دست یابد.