ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمجید کنی داگلیش از سوارز


اسطوره باشگاه لیورپول یک فصل و نیم کاری‌اش در آنفیلد در کنار لوئیز سوارز را جزو افتخارات دوران کاری خود دانست.

خبرگزاری تسنیم: کنی دالگلیش، اسطوره و سرمربی پیشین تیم فوتبال لیورپول که شب گذشته (چهارشنبه) در مراسم اهدای کفش طلای اروپا به لوئیز سوارز (آقای گل مشترک فوتبال اروپا در فصل گذشته به همراه کریستیانو رونالدو) حضور داشت، در تمجید از شاگرد پیشین خود که یک فصل و نیم با وی در آنفیلد کار کرده است، با همان شوخ طبعی همیشگی خود اظهار داشت: برای لوئیز بازی زیر نظر من چیزی فراتر از یک افتخار بود! برای من هم هدایت و تمرین دادن او مایه افتخار بود. او آنقدر برای من اهمیت داشت که امشب با وجود آنکه از قبل برای شرکت در یک بازی گلف برنامه‌ریزی کرده بودم آن را لغو کردم تا در این مراسم حضور داشته باشم.

دالگلیش افزود: زمانی که مرا برای حضور در این مراسم و اهدای کفش طلا به لوئیز دعوت کردند حتی یک لحظه هم تردید نکردم که آیا می‌خواهم در این مراسم شرکت کنم یا نه. سوارز یک بازیکن حیرت‌آور است.

در همین حال استیون جرارد، کاپیتان لیورپول و هم‌تیمی پیشین سوارز که بارها از وی به عنوان بهترین هم‌تیمی دوران بازیگری‌اش یاد کرده، در یک پیام ویدئویی از پیش ضبط شده از طرف خود و سایر بازیکنان لیورپول به مهاجم بارسا تبریک گفت.

وی در این پیام اظهار داشت: این یک جایزه خاص است که تو به خاطر فصل فوق‌العاده‌ای که سال گذشته داشتنی لیاقتش را داری. من اطمینان دارم که تو در آینده جوایز بیشتری خواهی برد. از موفقیتی که به دست آورده‌ای لذت ببر لوئیز.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه داگلیش با زیرنویس فارسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باور نمی کنی نگاه کن



فلفل

آیا می دانید : فلفل یکی از نخستین ادویه هایی بود که بشر آن را به دست آورد و در روزگاری آن چنان ارزش داشت که 1500 کیلو فلفل بخشی از غرامتی بود که رومیان باید به لشکر فاتح می دادند .

آیا می دانید : برخی از عنکبوت ها با ابریشم خود خانه ای به شکل زنگ در زیر آب درست می کنند.

آیا می دانید : بزرگترین مرداب جهان با نام ادوس پاتوس در جنوبی ترین قسمت برزیل قرار دارد . این مرداب 254 کیلومتر طول دارد و مساحتی معادل 10645 کیومتر مربع را در بر می گیرد .

آیا می دانید : اولین عمل جراحی در سال 1136 میلادی توسط جراحی نظامی پادشاه ژرژ دوم ، با موفقیت انجام شد .

آیا می دانید : بزرگترین نقشه جهان در بلژیک است که سطح آن به یک هکتار می رسد .

آیا می دانید : انسان به طور میانگین 10 میلیون بار پلک می زند

آیا می دانید : مجسمه ابوالهول در مصر دست کم 500 سال قدمت دارد .

آیا می دانید : لیس زدن آرنج تان امکان پذیر نیست .

آیا می دانید : که تا قبل از سال 1430 میلادی از الماس به عنوان جواهر استفاده نمی شده و پس از آن ، یک زن فرانسوی به نام آگنس سورال استفاده آن را مرسوم کرد.

آیا می دانید : قهرمان حیوانات در زیادی عمر ،لاک پشت موریش است که بین 150 تا 200 سال عمر می کند .