ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمجید سایت استرالیایی از 2 مهاجم تیم ملی


یک سایت استرالیایی در گزارشی نام اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد را در لیست ۱۰ بازیکن آماده درخشش در جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا قرار داد.

خبرگزاری تسنیم: سایت «News.com» استرالیا در گزارشی به معرفی 10 بازیکنی پرداخته که آماده درخشش در شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا هستند. این مسابقات از 9 ژانویه 2015 (19 دی 93) با حضور 16 تیم به میزبانی استرالیا آغاز شود. در فهرست 10 نفره این سایت نام اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد، دو مهاجم سرشناس تیم ملی کشورمان دیده می‌شود.

در این گزارش آمده است: دژاگه، مهاجم تیم ملی ایران که در رده‌های مختلف پایه برای آلمان بازی کرده عضو تیم ولفسبورگ بود که در فصل 09-2008 قهرمان بوندس‌لیگا شد و با تیم فولام هم در لیگ برتر انگلیس بازی کرده است. در سال 2011 با توجه به تابعیت ایرانی‌اش به دعوت کارلوس کی‌روش پاسخ مثبت داد و در اولین بازی‌اش برای تیم ملی دو گل مقابل قطر در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 به ثمر رساند. اشکان که حالا برای تیم العربی (تیمی که بر اساس گزارش‌ها 12 میلیون یورو به فولام پراخت تا او را به خدمت بگیرد) در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند، مهاجمی تند و سریع است که اگر حریفان ایران در گروه C به او فضا و زمان کافی را بدهند، ویران‌کننده عمل می‌کند.

در ادامه این گزارش می‌خوانیم: رضا قوچان‌نژاد ملقب به گوچی زننده تنها گل ایران در جام جهانی 2014 است و در جام ملت‌های 2015 آسیا هم خط حمله تیم ملی را رهبری خواهد کرد. مهاجم چارلتون با 11 گل‌زده در 19 بازی نام خود را به عنوان مهاجمی بزرگ برای کشورش مطرح کرده است. قوچان‌نژاد که از زمان کودکی نوازنده ویالون بوده امیدوار است در جام ملت‌ها هم با ریتمی خاص در خط حمله ایران حضور پیدا کند.

هشت بازیکن دیگری که در این گزارش به نام آنها اشاره شده‌ است، عبارتند از: کیسوکه هوندا از ژاپن، شینجی کاگاوا از ژاپن، ناصر الشمرانی از عربستان، سون هئونگ‌مین از کره‌جنوبی، خلفان ابراهیم از قطر، عمر عبدالرحمان از امارات، علی الحبسی از عمان و سرور ژپاروف از ازبکستان.

شاگردان کارلوس کی‌روش در گروه C جام ملت‌های آسیا با بحرین، قطر و امارات همگروه هستند و در تاریخ 11 ژانویه 2015 (21 دی 93) در نخستین دیدار خود در ملبورن به مصاف بحرین می‌روند.


ویدیو مرتبط :
گل دیدنی هالک(مهاجم تیم ملی برزیل) به تیم سردار آزمون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمجید سایت AFC از مهاجم جوان تیم ملی/آزمون ۴ بازی ۳ گل برای ایران+ عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ – استرالیا
تمجید سایت AFC از مهاجم جوان تیم ملی/آزمون ۴ بازی ۳ گل برای ایران+ عکس

سردار آزمون از ۴ شوت به سمت دروازه‌ قطر یکی را تبدیل به گل پیروزی‌بخش کرد.

به گزارش فارس سایت رسمی مسابقات جام ملت‌های 2015 آسیا بعد از بازی تیم ملی کشورمان مقابل قطر که با برتری یک بر صفر همراه شد، عملکرد سردار آزمون را منتشر کرد.

این مهاجم جوان که دقیقه 62 از زمین به خاطر مصدومیت خارج شد،‌ 4 شوت به دروازه حریف زد و یکی را بدل به گل کرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 
وی 2 بار نیز حریف مقابلش را دریبل زد.

میانگین طول پاس‌های که این گلزن جوان در بازی داد، 5.8 متر بود و 70.59 درصد پاس‌هایش صحیح بوده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 
در ادامه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه گزارش خود با تعریف و تمجید از مهاجم جوان تیم ملی ایران عنوان کرد که  آزمون در ۴ بازی اخیری که برای تیم ملی داشته تا به حال سه گل زده است.

اخبار ورزشی - فارس