ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمجید دیگو سیمئونه از تورس


سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید به تمجید از مهاجم احیا شده تیمش پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آ اس، فرناندو تورس که در اصل بازیکن باشگاه میلان ایتالیا به شمار می‌رود و به شکل قرضی در اتلتیکو مادرید اسپانیا بازی می‌کند، با جدیت بسیار بالایی در تمرین‌های روخی بلانکو حضور پیدا کرده، به شکلی که روحیه او مورد توجه دیگو سیمئونه قرار گرفته است.

تورس 31 ساله در زمان حضور در ترکیب تیم چلسی به یک بازیکن متوسط و نیمکت‌نشین بدل شده بود که ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی ترجیح داد او را به باشگاه میلان بفروشد.

او در میلان نیز موفق نبود و در نهایت در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی فصل گذشته با امضای قرارداد قرضی راهی تیم دوران کودکی خود یعنی اتلتیکو مادرید شد تا زیر نظر هم‌تیمی پیشین خود توپ بزند.

دیگو سیمئونه در این مورد گفت: فرناندو در شرایط بدنی بسیار خوبی قرار دارد. او می‌داند که برای قرار گرفتن در ترکیب اتلتیکو باید خوب کار کند. با توجه به این که در تابستان جاری جکسون مارتینز و لوچیانو ویتو را به ترکیب تیم اضافه کردیم، کار او برای قرار گرفتن در ترکیب تیم سخت‌تر شده است و من با روحیه‌ای از او سراغ دارم می‌دانم که می‌تواند در رقابت‌ با سایر مهاجمان موفق شده و بیش از فصل گذشته در ترکیب تیم ما به میدان برود.

فرناندو تورس در طول دیدارهای پیش‌فصل موفق شده بود دو گل مقابل تیم‌های اوویدو و شانگهای به ثمر برساند. به علاوه این که در طول بازی‌ها، بنا به دستور سیئونه بیشتر به خط دفاعی کمک می‌کند. تحرک او از دوران حضور در ترکیب اتلتیکو بیش از پیش شده است.


ویدیو مرتبط :
توصیه آموزنده دیگو سیمئونه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمجید دیگو سیمئونه از مثلث MSN


دیگو سیمئونه،‌سرمربی اتلتیکومادرید عناون کرد که فروتنی و عدم خودخواهی،‌کلید موفقیت لیونل مسی،‌لوئیس سوارز و نیمار در خط حمله بارسلونا است.

ورزش سه: دیگو سیمئونه،‌سرمربی اتلتیکومادرید عناون کرد که فروتنی و عدم خودخواهی،‌کلید موفقیت لیونل مسی،‌لوئیس سوارز و نیمار در خط حمله بارسلونا است. این مثلث که به عنوان MSN شهرت یافته در فصل گذشته 122 گل به ثمر رساندند و موفق شدند به همراه بارسا سه گانه را کسب کنند. حال سیمئونه در سفر به نوکمپ باید به دنبال راهی برای متوقف کردن آنها باشد.

او گفت:" مثلث خط حمله بارسا بسیار با کیفیت است بنابراین در طول 90 دقیقه باید کاملا متمرکز باشیم. جذب سوارز خط حمله بارسا را تقویت کرد و چیز زیبایی که درباره آنها به وضوح دیده می‌شود این است که حسادتی بینشان نیست. آنها رابطه سالم و خوبی دارند و برای آنها که عاشق فوتبالند،‌چنین مثلثی فوق‌العاده است. بارسا بهترین تیم دنیاست و این مهاجمان هم عملکرد فوق‌العاده ای داشتند. معمولا حسادت بین بازیکنان وجود دارد،‌خودخواهی نیز از سویی دیگر ولی در این مثلث موضوع کاملا برعکس است."

سیمئونه درباره اتلتیکو گفت:" من بهترین نمره را به تیمم می‌دهم. ما هنوز در جایگاه خوبی در لالیگا قرار داریم و به این دلیل از کوپا حذف شدیم که سلتا تیم بهتری نسبت به ما بود. با این حال همچنان در چمپیونزلیگ هستیم و در فرم خوبی هم قرار داریم."