ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تقدیم لایحه حق پخش فوتبال به دولت



اخبار,اخباراجتماعی, لایحه حق پخش فوتبال


 اخبار ورزشی  - تقدیم لایحه حق پخش فوتبال به دولت

وزارت ورزش و جوانان امروز لایحه حق پخش رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را به دولت تقدیم می‌کند.

به گزارش ایسنا، پس از توافق وزیر ورزش و جوانان، وزیر کشور و رییس سازمان صداوسیما در نشست مشترکی که در رابطه با حق پخش برگزار شد، مقرر شد از این پس پول حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هر ساله در لایحه بودجه دولت گنجانده شود تا پول حق پخش از این طریق تامین شود.

پس از این توافق وزارت ورزش و جوانان لایحه حق پخش را آماده کرده است و امروز آن را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارائه خواهد کرد.

سیدمناف هاشمی،‌ معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش در این رابطه به ایسنا گفت: این لایحه آماده شده است و امروز تقدیم سازمان مدیریت می‌کنیم.

وی گفت: اینکه دولت چگونه لایحه حق پخش را در لایحه بودجه کل کشور منظور کند باید صبر کرد. توافق حاصل شده است و قطعا حق پخش در لایحه دولت دیده خواهد شد.


 اخبار ورزشی  - ایسنا


ویدیو مرتبط :
بررسی لایحه اقتصادی دولت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توکلی: دولت باید توافق هسته‌ای را به مثل یک لایحه به مجلس تقدیم کند



اخبار,اخبارسیاسی  , توکلی

احمد توکلی اظهار داشت: دولت باید توافق هسته‌ای با گروه 1+5 را مانند یک لایحه برای بررسی به مجلس تقدیم کند و گزارش آقای ظریف در مورد کلیات توافق منطقی نیست.

به گزارش  ایسنا، نماینده مردم تهران طی تذکر خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: من در گذشته نیز این موضوع را اخطار دادم و قرار شد هیات رئیسه بررسی کند. اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده در حالی که دولت بر اساس فرموده رهبری و قانون اساسی باید توافق نامه را در مجلس رسما بررسی و مانند یک لایحه تقدیم مجلس کند؛ در حالی که ما در یک گردنه مهم و تاریخی هستیم باید تلاش کنیم که هر چه سریعتر این لایحه بررسی شود و تحریم‌ها به معنای واقعی برداشته شود.

در پاسخ به تذکر نماینده تهران علی لاریجانی رئیس قوه مقننه گفت‌: وزیر می‌تواند گزارش را تقدیم مجلس کند. اما لوایح را باید دولت به مجلس دهد و این تذکر در این جا وارد است.

  اخبار سیاسی  -   ایسنا