ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصمیم عجیب AFC/تهران میزبان دیدارهای خانگی عراق به غیر از عربستان!



 اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, کنفدراسیون فوتبال

  یکی از رسانه‌های عراقی اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم عجیبی گرفته است.

به گزارش  میزان، نشریه الفرات گزارش داد کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری مسابقات تیم ملی فوتبال عراق در مرحله دوم برای راهیابی به جام جهانی روسیه در سال 2018، در خاک جمهوری اسلامی ایران موافقت کرد،‌ البته مسابقه تیم ملی عراق با تیم ملی عربستان مستثنی شده و تصمیم‌گیری درباره آن به فیفا موکول شده است.

همچنین اعلام شده کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت پس از نشست نتیجه‌بخش امروز عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق با سعود المهندی مبروک رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا،‌تصمیم‌گیری درباره مسابقه با عربستان را به فیفا موکول کند.

 

 


ویدیو مرتبط :
صحبت های به جا مانده از حاشیه جلسه AFC به نفع عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشست بی‌نتیجه فدراسیون عراق و عربستان / عراقی‌ها همچنان تهران را میزبان خود می‌دانند



فدراسیون فوتبال عربستان پس از نشست با مسئولان فدراسیون عراق اظهار داشت: اگر فیفا هم به نفع عراق رای صادر کند به ایران بازی با آنها نمی‌آییم.

به گزارش فارس، نشست روسای فدراسیون‌‌های فوتبال کشورهای عربی امروز در کشور قطر برگزار شد تا پیرامون اختلاف فدراسیون عراق با عربستان و امارات مبنی میزبانی ایران برگزار شد.

در این جلسه رؤسای فدراسیون‌های قطر، امارات، عربستان، یمن، عمان، بحرین و عراق حضور داشتند.

احمد عید رئیس فدراسیون عربستان پس از این جلسه گفت: تصمیم ما برای بازی نکردن در ایران قطعی است. اکر فیفا نیز به ما حکم کند در ایران با عراق بازی کنیم هرگز قبول نمی‌کنیم.

در مقابل عبدالخالق سمعود رئیس فدراسیون عراق گفت: موضع ما مشخص است ایران میزبان ما اتس. به فیفا نیز نامه فرستادم و تنها انتخاب تهرانه است و درباره میزبانی قطر و امارات اصلا فکر هم نمی‌کنیم. با تیم ملی عربستان اگر قبول نکنند که به ایران نیایند هرگز در ریاض با آنها باز نمی‌کنیم.