ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصمیم جدید و قابل اعتنای علی کریمی



اخبار,اخبار ورزشی, علی کریمی


 اخبار ورزشی  - جادوگر برای کلاس مربیگری به آلمان می‌رود؛
تصمیم جدید و قابل اعتنای علی کریمی

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان قصد دارد درکلاس‌های مربیگری کشور آلمان شرکت کند.

به گزارش  جام نیوز، علی کریمی که تازه از فوتبال خداحافظی کرده و چند ماهی دستیار کارلوس کی‌روش در تیم‌ملی بود، قصد دارد در کلاس‌های مربیگری پیشرفته در کشور آلمان شرکت کند.

کریمی در گذشته در کشور آلمان بازی‌کرده و به فرهنگ و زبان این کشور آشنایی دارد و حالا تصمیم گرفته دوره‌های مربیگری را در این کشور بگذراند.

 به نظر می‌رسد جادوگر فوتبال‌آسیا تصمیم گرفته مانند وحید هاشمیان قصد دارد مسیر اصولی و حرفه‌ای را برای حضور در عرصه مربیگری طی کند.


  اخبار ورزشی  -  جام  نیوز


ویدیو مرتبط :
علی کریمی مارادونای آسیا(قیاس مارادوا و علی کریمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصمیم علی کریمی که هواداران فوتبال را شاد خواهد کرد



اخبار,اخبارورزشی,علی کریمی

محبوب ترین فوتبالیست دو دهه اخیر کشورمان در صفحه اجتماعی خود خبر از اتفاقی داده که به زودی هواداران فوتبال را شاد خواهد کرد.

 علی کریمی صبح امروز متنی امیدوار کننده منتشر نمود. وی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «برای رسیدن به روزهای خوب باید چند روزی را بد گذراند...»

 

اما مازیار ناظمی لحظاتی بعد این جمله علی کریمی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد و نوشت: «علی کریمی را ویژه دوست دارم. امیدوارم آن تصمیمی که با هم صحبت کردیم نهایی کند و دل هواداران فوتبال را شاد کند.»

اخبار,اخبارورزشی,صفحه اجتماعی کریمی

اخبار,اخبارورزشی,صفحه اجتماعی کریمی

 

 

 

اخبار ورزشی - جام نیوز