ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصاویری از اتفاق عجیب در صفحه شخصی رئیس جمهور /کروش را باید نگه داری!



قبل و بعد از مصاحبه روز دوشنبه کارلوس کروش با بخش فارسی رادیو سوئد و بیان این جمله که بازی سوئد آخرین مسابقه ای که روی نیمکت ایران می نشیند، طرفداران بی شمار او به صفحه شخصی حسن روحانی هجوم برده اند.

به گزارش خبرآنلاین؛ هر لحظه به تعداد کامنت های پیج شخصی رئیس جمهور در اینستاگرام افزوده می شود و هواداران بی شمار این مربی از او درخواست کرده اند که کروش را حفظ کند. این اتفاق در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده است. هزاران هزار کامنت پای عکس های حسن روحانی به چشم می خورد که حکایت از حمایت همه جانبه برای حفظ کروش دارد و در مقابل، هوداران از وی خواسته اند تا تصمیم تازه ای برای وزارت ورزش بگیرد. پای تمام عکس های رئیس جمهور، کامنت های هواداران دیده می شود. این هواداران با هم قول و قرار گذاشته اند که در بازگشت تیم ملی به تهران، در فرودگاه تجمع کنند و به حمایت از کارلوس کروش بپردازند.
 

اخبار,اخبارورزشی,کارلوس کروش

 

اخبار,اخبارورزشی,کارلوس کروش

 

اخبار,اخبارورزشی,کارلوس کروش

 

اخبار,اخبارورزشی,کارلوس کروش

 

اخبار ورزشی  -  خبر  آنلاین 


ویدیو مرتبط :
کلکسیون شخصی خودروهای رئیس جمهور اوکراین در دست مخالفان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روایت روزنامه ایران از طرح جدید سوال از رئیس جمهور: احمدی نژاد جان پست خالی داری ما بیاییم؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روایت روزنامه ایران از طرح جدید سوال از رئیس جمهور: احمدی نژاد جان پست خالی داری ما بیاییم؟

عصر ایران - روزنامه ایران در ستون شیپورچی امروز خود، نمایندگان مجلس هشتمی که به مجلس نهم راه نیافته اند را تلفات مجلس هشتم نامید و با کنایه به منتقدان دولت و طراح سوال از رئیس جمهور، آن ها را با القابی مانند "دکتر قلابی" و "برنده جایزه کرکس طلایی" خطاب کرد.

نویسنده این ستون همچنین از ندامت نمایندگان و در خواست آن ها از احمدی نژاد برای پیوستن به بدنه دولت روایتی طنز گونه ارائه کرده است.

در ستون امروز شیپورچی آمده است:

حالا كه مجلس هشتم با دادن حدود 200 تلفات به دور نهم مسابقات راه پیدا كرد، شیپورچی از منابع آگاه و موثق شنیده كه قراره یه سری از نماینده‌هایی كه هنوز دوست دارن از دولت انتقاد كنن ولی رأی نیاوردن، به عنوان مستمع آزاد تو جلسات مجلس شركت كنن!

ضمناً طرح جدید سؤال از رئیس جمهور توسط نماینده‌های حذف شده از رقابت‌های انتخابات، تقدیم هیأت رئیسه شد:

1- احمدی نژاد جان، پست خالی داری ما بیاییم؟

2- پرونده مرونده در مورد ما چی داری؟

3- ما در مجلس توسط طیف.... اغفال شدیم. رفیق ناباب- پیشنهادات خوب- تهدیدهای مؤثر و... باعث شد با تو درگیر بشیم! امان از رفیق بد.

4- جان تو من توی جلسه سؤال از رئیس جمهور خواب بودم والا جواب محكمی به طراح سؤال می‌دادم! من روز سؤال از شما تو آبدارخونه بودم. من یكی هم وقتی تو مجلس بهت فحش دادن اینقدر عصبانی شدم كه تو دلم به وكیل الدوره گفتم: ای بچه بد!

5- همونطور كه دعوا نمك زندگیه، دعوا نمك سیاسی بازیه! ما چون خیلی دوستت داشتیم گفتیم اگه ابراز علاقه كنیم ریا می‌شه!

٭ جمعی از نمایندگان جامانده از مجلس نهم، در اقدامی روز 24 اسفند (سؤال از رئیس جمهور) را به عنوان «یوم‌الوحشت» نــامگذاری كردند! كارشناسان رسانه و سینما اعلام كردند: فیلم جلسه سؤال از رئیس جمهور به عنوان فیلم خطرناك و ممنوع برای زیر14 سال تعیین شده و تماشای آن به سالمندان سیاسی- ورشكستگان سیاسی- عقلا- دودره بازان- پیشگوهای سیاسی- علافان و.... توصیه نمی‌شود!

٭ هیأت انتخاب بهترین نماینده ضمن تقدیر و تشكر از تلاش‌های دكتر تقلبی در مخالفت بدون دلیل با كلیه طرح‌های دولت، جایزه كركس طلایی را به مخالفان ساخت كاباره و كلوپ شبانه داد/عصرایران