ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تشکر مسلمان از 90، فردوسی‌پور و برانکو


محسن مسلمان هافبک پرسپولیس امسال عملکرد خوبی در این تیم داشته است.

خبر آنلاین: محسن مسلمان هافبک پرسپولیس امسال عملکرد خوبی در این تیم داشته است.  طبق نمره‌دهی‌های برنامه 90 مسلمان تا اینجای کار بهترین بازیکن لیگ برتر است. محسن که امسال در همه بازی های تیمش حضور نداشته، به خاطر نمره خوبی که در هفته هفدهم لیگ برتر گرفت ناگهان صعود عجیبی در جدول 90 داشت و حتی بالاتر از مهدی طارمی قرار گرفت! او که پیداست از این اتفاق تعجب زده شده، می گوید: «راستش خوشحالم که در جدول نمره های 90 بهترین هستم ولی این انتخاب نتیجه زحمات بازیکنان و همچنین برانکو سرمربی تیم بوده است. اگر زحمات آنها نبود نمی توانستم به اوج برسم. فردوسی پور و برنامه 90 به من لطف دارند.»

او درباره بازگشت دوباره به تیم ملی می گوید: «خب هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی بازی کند. امیدوارم یک روز نظر کادر فنی تیم ملی روی من مثبت باشد.» مسلمان در پاسخ به این سوال که در پست خودت در فوتبال دنیا به چه بازیکنی علاقمندی می گوید: «خب من از بازی اوزیل خوشم می آید. او سر آمد همه هافبک های پاسور است.» مسلمان در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ می گوید: «ما شانس اول هستیم و تلاش می کنیم جام را به هواداران هدیه بدهیم.»


ویدیو مرتبط :
شفاف سازی برنامه 90 توسط عادل فردوسی پور درباره ی مسائل مالی برنامه 90

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشکر ویژه برانکو از فردوسی پور


تشکر کردن سرمربی پرسپولیس از مجری و گزارشگر باسابقه فوتبال کشورمان جالب به نظر می رسید.

فوتبال دات کام: تشکر کردن سرمربی پرسپولیس از مجری و گزارشگر باسابقه فوتبال کشورمان جالب به نظر می رسید.

برانكو در مصاحبه دیروزش از عادل فردوسی‌پور تشكر كرد و گفت از عادل ممنونم كه در گزارش بازی بارسا و خیخون نوع بازی پرسپولیس را با بارسا مقایسه كرده بود!

این در حالی است كه عادل موقع پنالتی زدن سوارس گفت: «او پنالتی‌های قبلی‌اش را خراب كرده و كلاً بارسا خیلی پنالتی خراب می‌كند بعد از این تیم هم پرسپولیس است!»