ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تشکر رئیس جمهور برزیل از بازیکنان برزیل


رئیس جمهور برزیل خانم دلما روسف در پایان بازی تیم کشورش مقابل شیلی این پیروزی دشوار را جشن گرفت.

ورزش سه: رئیس جمهور برزیل خانم دلما روسف در پایان بازی تیم کشورش مقابل شیلی این پیروزی دشوار را جشن گرفت.

او در پایان این بازی در توئیتر خود نوشت: " بازی دشواری بود. توام با دعا ، جنگ ، اشک و مهارهای ژولیو سزار . ممنونم از همه شما بازیکنان . بدانید که برزیل پشت شما ایستاده است "

خانم روسف در ضمن از هواداران برزیلی بخاطر حمایت هایشان تشکر کرد و نوشت که به اسکولاری اطمینان ویژه دارد .


ویدیو مرتبط :
اظهارات رئیس​جمهور درباره برنامه هسته​ای ایران در برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امتناع رئیس جمهور برزیل از دیدار با احمدی نژاد/...



امتناع رئیس جمهور برزیل از دیدار با احمدی نژاد/ ناراحتی هیات ایرانی و احتمال تیرگی روابط

 

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران روز سه شنبه تحت تدابیر امنیتی شدید وارد ریو دوژانیرو رسید.احمدی نژاد که توسط موتورسیکلت، پنج خودرو و یک هلی کوپتر اسکورت می شد به هتل مجلل رویال تولیپ(اینترکانتیننتال سابق) رفت.

 

محمود احمدی نژاد

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :

روزنامه برزیلی اوگلوبو نوشت: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران روز سه شنبه تحت تدابیر امنیتی شدید وارد ریو دوژانیرو رسید.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.ir، هواپیمای احمدی نژاد در ساعت 10 شب در پایگاه هوایی گالئون فرود آمد.

احمدی نژاد که توسط موتورسیکلت، پنج خودرو و یک هلی کوپتر اسکورت می شد به هتل مجلل رویال تولیپ(اینترکانتیننتال سابق) رفت. حضور احمدی نژاد در ریو دوژانیرو موجب ترافیک شدیدی در برخی از نقاط شهر شده بود.

 

دیلما روسف, رئیس جمهور برزیل

 

این روزنامه پرتغالی زبان در ادامه مدعی شد: دیلما روسف، رئیس جمهور برزیل درخواست رئیس جمهور ایران را برای دیدار رد کرده است و همین موضوع موجب تیره شده روابط برزیل - ایران شده است.

مسئله ی دیگری که موجب تیرگی روابط شده، به تعویق انداختن رونمایی از ستون بدل تحت جمشید بود. این ستون را دولت ایران اهدا کرده است. شهرداری ریو دوژانیرو علت تعویق رونمایی از این ستون بدل تحت جمشید را آماده نبودن محل عنوان کرده است.

اوگلوبو نوشت: هیئت ایرانی که به منظور شرکت در کنفرانس ریو +20 به برزیل آمده، به شدت از تصمیم دیلما روسف ناراحت شده است..../انتخاب