ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تشابه دروازه بان سیاه جامگان و استقلال


دو تیم استقلال و سیاه‌جامگان در حالی فردا در هفته شانزدهم لیگ‌برتر با هم بازی می‌کنند که هر دو تیم حداقل در خط دروازه وضعیت مشابهی دارند.

ورزش سه: دو تیم استقلال و سیاه‌جامگان در حالی فردا در هفته شانزدهم لیگ‌برتر با هم بازی می‌کنند که هر دو تیم حداقل در خط دروازه وضعیت مشابهی دارند.

دروازه‌بان اول سیاه جامگان در ابتدای فصل محسن فروزان بود اما بعد از اختلاف او با فرهاد کاظمی حسن عین‌افشار در درون دروازه این تیم قرار گرفت و نمایش قابل قبولی هم داشت. اما دروازه‌بان استقلال برای بازی فردا وحید طالب‌لو است که بخاطر مصدومیت مهدی رحمتی این فرصت را پیدا کرده تا بعد از مدت‌ها در قفس توری استقلال قرار بگیرد.

بی‌شک این بازی را می‌تواند انگیزه‌های فراوانی برای وحید طالب‌لو داشته باشد چراکه او می‌تواند ثابت کند که همچنان به عنوان یک مهره تاثیرگذار باید در ترکیب استقلال قرار بگیرد.


ویدیو مرتبط :
سیاه جامگان ۱-۲ استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروازه‌بان استقلال و مدافع پیشین پرسپولیس به سیاه جامگان پیوستند



اخبار,اخبار ورزشی,دروازه‌بان استقلال

دروازه بان فصل گذشته استقلال شاگرد رسول خطیبی در سیاه جامگان شد..

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن فروزان دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به تیم فوتبال سیاه جامگان پیوست تا در پانزدهمین دوره لیگ برتر شاگرد رسول خطیبی باشد و همبازی رضا عنایتی شد.


البته فروزان روز گذشته در باشگاه استقلال حاضر شده بود و از مسئولان این باشگاه خواستار رضایتنامه خود شده بود.

-------------------------------

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با قراردادی یک ساله به جمع شاگردان رسول خطیبی ملحق شد..

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سید میثم حسینی مدافع فصل قبل تیم فوتبال پرسپولیس عصر سه‌شنبه پس از مذاکره با مدیران سیاه‌جامگان قرارداد یکساله خود را با این تیم امضا کرد.

حسینی مدافع 28 ساله فوتبال کشورمان پیش از این سابقه بازی در تیم‌های استقلال، نفت و راه‌آهن را دارد.

اخبار ورزشی - فارس