ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی یاران پولادی مقابل الغرافه


تیم الغرافه قطر در دیداری دوستانه برابر حریفش الشحانیه به نتیجه تساوی رضایت داد.

خبرگزاری فارس: تیم الغرافه قطر در دیداری دوستانه برابر حریفش الشحانیه به نتیجه تساوی رضایت داد.

تیم الغرافه قطر که در این فصل مسعود شجاعی مهاجم ملی‌پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد، امشب در دیداری دوستانه مقابل الشحانیه که مهرداد پولادی در این فصل برای آن توپ می‌زند، قرار گرفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شجاعی که در فصل گذشته با پولادی در تیم الشحانیه قطر هم‌بازی بود بعد از سقوط این تیم به دسته دوم آن را ترک کرد و به تیم الغرافه پیوست اما پولادی به این تیم وفادار ماند.

در این دیدار شجاعی به خاطر حضور در اردوی تیم‌ملی غیاب بود اما پولادی برای تیمش 90 کامل بازی کرد.


ویدیو مرتبط :
یاران یاران مهدی منم... ذاکراهلبیت عباس احمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی یاران پولادی مقابل ستارگان عربستان


تیم الشحانیه در دیداری دوستانه مقابل تیم ستارگان عربستان به تساوی رضایت داد.

خبرگزاری فارس: تیم الشحانیه قطر که در این فصل مهرداد پولادی را در ترکیب خود دارد در دیداری که امشب مقابل تیم ستارگان عربستان داشت با تساوی یک بر یک رضایت داد.

گفتنی است که تیم الشحانیه در این فصل در لیگ دسته دوم قطر حاضر است و این آخرین دیدار دوستانه یاران پولادی قبل از شروع فصل بود.