ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی خادم الشریعه مقابل بانوی شماره 2


نماینده شطرج ایران در مسابقات جایزه بزرگ جهان برابر بانوی شماره 2 جهان به تساوی رسید.

خبرگزاری فارس: در ادامه رقابت‌های جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان سارا سادات خادم الشریعه برابر هومپی کونرو، بانوی شماره 2 و نایب قهرمان سابق شطرنج بانوان جهان به نتیجه تساوی دست پیدا کرد تا همچنان شکست‌ناپذیر بماند.

خادم‌الشریعه روز گذشته مقابل قهرمان سابق شطرنج برق آسای جهان و قهرمان سابق بانوان اروپا به پیروزی دست پیدا کرده بود.


ویدیو مرتبط :
بازی پنجم - رویارویی خادم الشریعه - پورکاشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خادم الشریعه: نتیجه تساوی رضایت‌بخش بود


شطرنج‌باز تیم ملی ایران اعلام کرد بازی‌هایش نسبت به مرحله اول رقابت های گرند پری کیفیت بهتری دارد.

خبرگزاری ایسنا: سارا سادات خادم الشریعه در خصوص دور پنجم رقابت های شطرنج گرند پری بانوان جهان گفت: در دور پنجم مقابل پوگونینا خوب بازی کردم. برای برد تلاش کردم اما بازی طوری نبود که بتوانم پیروز شوم. از نظر من، تساوی نتیجه رضایت بخشی بود. حریف روسی نایب قهرمان حال حاضر دنیاست و کسب نتیجه مساوی خوب بود.

وی ادامه داد: در دور های قبلی می توانستم پیروز شوم اما در برخی از حرکت ها دقیق عمل نکردم و نتیجه به تساوی رسید. مسابقه دادن در برابر بهترین های جهان تجربه ام را زیاد کرده است.

نماینده ایران در گرند پری شطرنج بانوان جهان با اشاره به اینکه دور دوم رقابت ها سخترین رقابت را داشته نیز گفت: دور دوم مقابل کراملینگ از همه رقابت ها برایم سخت تر بود و به زمان بیشتری برای فکر کردن نیاز داشتم.

استاد بین المللی ایران در پاسخ به این که چقدر نسبت به مرحله اول رقابت های گرند پری پیشرفت داشته اید نیز اذعان کرد: پیشرفت بسیار خوبی نسبت به مرحله قبلی داشتم. در موناکو، تجربه اولم بود که با حریفانی در این سطح چند مسابقه پیاپی داشتم اما در این مرحله تجربه ام بیشتر شده و کیفیت بازی هایم نسبت مرحله اول خیلی بهتر شده است. کار کردن با مربی اوکراینی تاثیر زیادی روی من داشته است. میزبانی ایران در گرند پری نیز برایم قوت قلب است و شرایط مسابقه دادن در ایران خیلی متفاوت است.