ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترکی به سمینار داوری AFC نرسید


سمینار داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور چهار داور ایرانی در دبی در حال برگزاری است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مرحله نخست سمینار داوری 2016 کنفدراسیون فوتبال با حضور داوران برتر قاره کهن و موعود بنیادی‌فر، سعید علی‌نژادیان، محمدرضا ابوالفضلی و علی میرزابیگی از ایران از بیست‌ودوم آذرماه آغاز شده است.

در این سمینار پنج روزه مباحث روز داوری و آمادگی جسمانی برای داوران ارائه می‌شود و در ادامه آن امروز (سه‌شنبه) نیز تست آمادگی جسمانی از تمام شرکت‌کنندگان گرفته شد که در نهایت چهار داور کشورمان با نمرات بسیار خوب تست‌های خود را پشت سر گذاشتند.

در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا پنج داور از ایران جهت شرکت در مرحله نخست سمینار داوری 2016 دعوت شده بودند که محسن ترکی به دلیل سرماخوردگی در این دوره شرکت نکرد. به همین منظور پس از انجام هماهنگی‌های لازم توسط دپارتمان داوری با کنفدراسیون فوتبال آسیا، ترکی در تاریخ 14 بهمن ماه جهت انجام تست‌های آمادگی جسمانی اعزام خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه تاریخی و خنده دار فیروز کریمی درباره اشتباهات داوری جزیی از داوری است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوت از کامرانی‌فر به سمینار داوری AFC


کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا از پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان برای حضور در یک سمینار دعوت به عمل آورد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا از دعوت حسن کامرانی‌فر جهت حضور در سمینار داوران و کمک داوران این کنفدراسیون خبر داد.

سمینار داوران و کمک داوران AFC روز 16 آذر 94 در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد و کامرانی‌فر به عنوان نماینده کشورمان با دعوت AFC در این سمینار حضور پیدا می‌کند.

کامرانی‌فر به تازگی از دنیای داوری خداحافظی کرده است.