ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تراشتگن: رئال امتیاز از دست می دهد


دروازه بان آلمانی بارسلونا مطمئن است که این تیم می تواند در کورس قهرمانی لالیگا به رئال برسد .

وب سایت نود: شاگردان لوئیز انریکه در حال حاضر یک امتیاز کمتر از رئال مادریدی دارند که یک بازی کمتر از آن ها انجام داده است .

تراشتگن به وبسایت بارسلونا گفته است :" ما امیدواریم که رئال در لیگ امتیاز از دست بدهد و مطمئنا این اتفاق رخ خواهد داد . برای باقی ماندن در کورس قهرمانی ما باید بازی های مان را ببریم . باید تمرکزمان را حفظ کنیم .

در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان شانس هم دخیل است . من فکر می کنم اگر به خوب دفاع کردن ادامه بدهیم می توانیم در هر سه جام به موفقیت برسیم."


ویدیو مرتبط :
رئال در آخرین دقایق سه امتیاز گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسلونا دو امتیاز ارزشمند را برای كاهش فشار رئال از دست داد



 

تیم فوتبال بارسلونا, لالیگا

 

تیم فوتبال بارسلونا بامداد یكشنبه با توقف بدون گل در خانه ویارئال دو امتیاز ارزشمند را برای كاهش فشار فزاینده رئال مادرید صدرنشین از دست داد.

بارسلونا در حالی پا به میدان گذاشته بود كه قبل از آن مادریدی ها با یك پیروزی سه بر یك بر رئال ساراگوسا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هشت امتیاز از بارسا فاصله گرفته و مدافع قهرمانی لالیگا را تحت فشار بیشتر قرار داده بود.

دیدار بارسا و ویارئال یك دیدار فشرده و پایاپای بود و هردو تیم برای ایجاد فضا بر پاس های خود تكیه داشتند. فرصت گلزنی در طول این دیدار نادر بود و هر فرصتی هم كه نصیب تیم میهمان شد توسط ' دیه گو لوپز ' سنگربان تیم میزبان مهار شد.

نخستین فرصت گلزنی در دقیقه سوم بازی برای 'دنی آلوز' بوجود آمد ولی وی در حالی كه تنها لوپز را پیش رو داشت با یك شوت ضعیف نتوانست توپ را از دوازه بان حریف عبور دهد.

لیونل مسی نیز یك بار در موقعیت تك به تك با لوپز قرار گرفت اما وی كه قصد داشت توپ را از بالای سر وی وارد دروازه كند شاهد بیرون رفتن توپ بود.

پس از گذشت یك ساعت از بازی، پپ گواردیولا سرمربی كاتالانها با خارج كردن پیكه از زمین و به میدان فرستادن الكسیس سانچز تغییر تاكتیك داد ولی این اقدام وی نتوانست هر سه امتیاز ارزشمند را نصیب تیمش كند.

رئال اكنون با 52 امتیاز از بیست بازی خود و هفت امتیاز بیشتر از بارسا همچنان صدرنشین است و والنسیا با 10 امتیاز فاصله نسبت به مدافع قهرمانی لالیگا تیم سوم جدول است.