ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تبریک حسن روحانی به قهرمانان کشتی فرنگی دنیا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس جمهوری پیروزی مقتدرانه قهرمانان کشورمان در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2016 را تبریک گفت.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ، شامگاه جمعه در پیامی پیروزی مقتدرانه قهرمانان کشورمان در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2016 راتبریک گفت

متن پیام رییس جمهوری بدین شرح است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه قهرمانان کشورمان در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۶ بار دیگر پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به اهتزار در آورد.

اینجانب ضمن قدردانی از ورزشکاران تیم ملی کشتی فرنگی و همچنین تشکر از تلاش‌های مربیان، دست‌اندرکاران و مسئولان ورزش کشور، این موفقیت بزرگ را به همه آنان، ‌خانواده‌های محترم ایشان، جامعه ورزشی کشور و مردم عزیزمان تبریک گفته و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و جوانان افتخار آفرین را از خداوند سبحان مسألت دارم.

حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

 


ویدیو مرتبط :
استقبال از قهرمانان کشتی فرنگی بهبهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تبریک روحانی به تیم ملی کشتی فرنگی


رییس‌ جمهوری در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را در مسابقات جهانی تبریک گفت. خبرآنلاین: رییس‌ جمهوری در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را در مسابقات جهانی تبریک گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی که مایه شادی ملت عزیز و جامعه ورزشی کشورمان گردید را تبریک می‌گویم.

اینجانب ضمن تقدیر و تحسین از همت والای کشتی‌گیران و با تشکر از تلاش و زحمات بی‏‌دریغ مدیران و مربیان این تیم، استمرار پیروزی‌های ورزشکاران برومند کشور را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران