ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاندون رحمتی آسیب دید


دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در جریان بازی با تراکتورسازی آسیب دید.

خبرگزاری فارس: مهدی رحمتی در جریان بازی روز گذشته با تراکتورسازی از ناحیه تاندون پای راست دچار آسیب دیدگی شده است.

درحالی که بعد از بازی برخی از تراکتورسازان مدعی شده بودند که رحمتی وقت کشی می کرد اما امروز ثابت شد که رحمتی آسیب دیده بوده و به همین دلیل نمی توانسته بازی را ادامه دهد.

رحمتی امروز در کلینیک دکتر نوروزی حضور پیدا کرد و پس از معاینه مشخص شده که تاندون او مصدوم شده و باید برای میزان آسیب دیدگی عکسبرداری کند.

اینکه میزان مصدومیت او چقدر است بعد از عکسبرداری توسط کادر پزشکی استقلال مشخص می شود.

پرویز مظلومی هم روز گذشته در نشست خبری وقتی با اعتراض برخی از خبرنگاران در مورد رحمتی روبرو شد اعلام کرد که رحمتی مصدوم شده است.


ویدیو مرتبط :
مجسمه حضرت مسیح آسیب دید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تراژدی جدید برای استقلال/ میلاد میداودی هم آسیب دید



 

 

 

استقلال, پرسپولیس, باشگاه استقلال

 

 

 

خبر بد جدید برای استقلال مصدومیت گلزن این تیم در دربی است.

تعویض میلاد میداودی در بازی با سایپا یک تعویض اجباری بوده است. میداودی که در بازی استقلال و پرسپولیس هم گل اول دربی را به ثمر رسانده بود ، در نیمه دوم بازی تیمش با سایپا درحالی که لنگان لنگان راه می رفت ، زمین بازی را ترک کرد. مشکل او دردی بود که در مچ پایش حس می کرد. مهاجم گلزن استقلال که هواداران تیم علاقه ای ویژه به او دارند به گفته پزشکان این تیم باید آزمایشات متعددی بدهد تا میزان مصدومیتش مشخص شود. فشار بازی های متوالی برای بازیکنان استقلالکه بسیاری از آنا آسیب دیدگی های قبلی داشتند ، گران تمام شده و حالا بعد از تیموریان و جباری ، این میداودی است که کابوسی جدید می شود برای پروسز مظلومی. مربیان استقلال امید دارند میلاد حتی اگر به بازی با ذوب آهن نرسید تا بازی این تیم برابر الاتفاق که بعد از برد احتمالی برابر ذوب آهن خواهد بود ، آماده باشد.