ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاخیر در پرواز ذوب آهن به ازبکستان


کاروان تیم فوتبال ذوب آهن امروز و بدون محروم و مصدوم عازم ازبکستان می شود.

خبرگزاری ایسنا: از هفته‌ سوم لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه ذوب آهن به مصاف تیم فو‌تبا‌ل بنیاکار ازبکستان می‌رود. این بازی ساعت 16 در ورزشگاه اختصاصی بنیادکار برگزار می‌شود. به همین منظور کاروان ذوب آهن امروز (دوشنبه) عازم این شهر می‌شود.

سرپرست تیم فو‌تبا‌ل ذوب آهن در این باره اظها‌ر کرد: پرواز ما ساعت 10:30 از اصفهان به ازبکستان است که تا به الان این اتفاق رخ نداده است. تمام مراحل بازرسی انجام شده و منتظر رسیدن هو‌اپیما هستیم.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: ان‌شا‌ء‌الله در آنجا یک پیروزی خوب را بدست می‌آوریم. ذوب آهن معمولا در بازی‌های خارج از خانه بسیار خوب عمل می‌کند. قبلا هم این تیم را با حضور ریوالدو شکست دادیم.

محمدعلی شجاعی درباره محرومان و مصدومان این تیم هم گفت: هیچ بازیکن محرومی نداریم و فقط مهرداد قنبری و هاشم بیک زاده مصدوم هستند. در حال حاضر بازیکنان در نمازخانه فرودگاه در حال استراحت هستند. بر اساس استعلام ما، هنوز هواپیما از تهران به سمت اصفهان پرواز نکرده است.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا بازی استقلال - ذوب آهن به تاخیر نیافتاد؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,جام حذفی

حال که بازیکنان استقلال و ذوب آهن از تیم ملی خط خورده اند و قرار نیست تیم ملی را در سفر به مقدونیه همراهی کنند آیا این امکان وجود نداشت سازمان لیگ برتر این دیدار را مثلا دهم برگزار می کرد تا ذوب آهن بیشتر استراحت کند؟

به گزارش ورزش سه، پاسخ این سوال منفی است به این دلیل که فدراسیون های ملی در روزهای فیفا حق برگزاری بازی دوستانه را ندارند و دهم خرداد آغاز روز فیفا در ماه پیش رو است.

 

جالب اینکه مگویان بلافاصله بعد از همراهی استقلال در دیدار پایانی راهی ارمنستان می شود تا به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شود.