ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بی احترامی قلعه نویی به خبرنگاران اصفهانی


مربی تیم فوتبال تراکتورسازی از پیروزی تیمش در فینال زودرس لیگ ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال تراکتورسازی از پیروزی تیمش در فینال زودرس لیگ ابراز خوشحالی کرد.

علیرضا پژمان، مربی تیم فوتبال تراکتورسازی که پس از پیروزی 2 بر یک این تیم مقابل ذوب آهن به‌جای امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری حاضر شده بود، اظهار داشت: از باشگاه سپاهان که زمین تمرینی خود را در اختیار ما گذاشت تشکر می‌کنم و همچنین از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که شرایط حضور هواداران ما را فراهم آوردند تا در این فینال زودرس تنها نباشیم.

وی در خصوص بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: به نظرم این بازی یکی از بازی‌های خوب لیگ بود و گفتم فینال زودرس بود که خوشبختانه ما در آن برنده شدیم. ذوب‌آهن تیمی است که هم در آسیا و هم در لیگ عملکرد خوبی داشته است. ذوب‌آهن فوتبال را رو به جلو، روی زمین و با تاکتیک انجام می‌دهد و جزو تیم‌های خوب کشور محسوب می‌شود.

پس از پایان صحبت‌های مربی تراکتورسازی خبرنگاران اصفهانی اعلام کردند به‌دلیل بی‌احترامی امیر قلعه‌نویی که روز گذشته و امروز در کنفرانس خبری حاضر نشد، آنها سؤالی از مربی تبریزی نمی‌پرسند و فقط برد را به تراکتورسازان تبریک می‌گویند.


ویدیو مرتبط :
تحریم قلعه نویی و ترک کنفرانس مطبوعاتی ، توسط خبرنگاران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرنگاران از قلعه نویی شکایت کردند


تعدادی از خبرنگاران به خاطر حرف های امیر قلعه نویی، از سرمربی تراکتورسازی شکایت کردند.