ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بی‌علاقگی الکویت به ماندن قوچان‌نژاد


رسانه‌های عربی گزارش دادند که باشگاه الکویت تمایلی به ماندن مهاجم ایرانی در این تیم برای ادامه فصل ندارد.

خبرگزاری فارس: سایت «الکأس» گزارش داد که باشگاه الکویت ادادمه فصل را بازیکنان جدیدی آغاز خواهد کرد. این تیم قصد دارد روجیرو، مهاجم برزیلی را که مدتی را در تیم الشباب عربستان سپری کرده به باشگاه بازگرداند و همچنین خسالم عامر عبدالعزیز المقبلی عمانی را به خدمت گرفته است.

در ادامه گزارش آمده است که باشگاه الکویت در ادامه مسابقات حضور رضا قوچان‌نژاد، مهاجم‌ ایرانی‌اش را از دست خواهد داد.

رضا قوچان‌نژاد از ابتدای این فصل از چارلتون به تیم الکویت پیوست و اخیرا به همراه ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا شرکت کرد. به نظر می‌رسد باشگاه کویتی تمایلی به ماندن وی در تیمش برای ادامه فصل ندارد.


ویدیو مرتبط :
اولین گل قوچان نژاد برای الکویت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال ماندن قوچان نژاد در الکویت


با جدایی یکی از مهاجمان تیم الکویت، احتمال ماندن رضا قوچان نژاد در این تیم کویتی قوت گرفت.

خبرگزاری مهر: مسئولان باشگاه الکویت که از عملکرد مهاجمان خود رضایت نداشتند، بعد از رایزنی‌های متعدد موفق شدند «روجریو» مهاجم خود را که به صورت قرضی به یکی از تیم‌های عربستانی داده بودند، پس بگیرند. در همان زمان گفته می‌شد رضا قوچان نژاد و «باستوس» دیگر مهاجم الکویت با حضور روجریو از این تیم جدا خواهند شد.

با این حال به نظر می‌رسد قوچان نژاد که به صورت قرضی در تیم الکویت حضور دارد، تا پایان فصل در این تیم بماند چرا که باستوس به صورت قطعی از این تیم جدا شده و روجریو جای او را گرفته است.

طبق اعلام سایت‌های کویتی، روجریو در کنار قوچان نژاد، شادی الهمامی و مایکلله چهارمین بازیکن خارجی الکویت است.