ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیانیه سیاه‌جامگان درباره اتفاقات دربی


باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم درباره اتفاقات دربی مشهد، بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرآنلاین: باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم درباره اتفاقات دربی مشهد، بیانیه‌ای صادر کرد.

سایت باشگاه سیاه جامگان نوشت: در این بیانیه آمده است؛

«اول از همه لازم است کسب 3امتیاز این مسابقه را به فوتبال خراسان و تیم پدیده تبریک عرض کنیم و ثانیا لازم است درباره اتفاقات بازی و البته اظهارات پس از این مسابقه نکاتی را یادآور شویم.

نخست درباره تغییر داور مسابقه؛ طبیعی است که کمترین توقع مجموعه سیاه‌جامگان ابومسلم از ماجرای تغییر داور دربی این بود که این ماجرا را به اطلاع ما برسانند. صحبت اینجاست که قضیه نرسیدن داور به مشهد مربوط به ظهر مسابقه بوده، نه 10دقیقه قبل از ورود تیم به زمین! نکته مهم‌تر اینکه تیم میزبان مسئولیت میزبانی و اسکان داوران را به عهده دارد، پس طبیعتا آن‌‎ها خبر داشته‌اند که بخشی‌زاده اصلا وارد مشهد نشده است و پسندیده‌تر این بود که تیم همشهری را در فضای «ادعای همدلی» از این ماجرا آگاه کنند.

همه آن‌چه درباره «فرد معلوم‌الحال» هم گفته شده یک مساله کاملا عیان است، وی نیروی باشگاه پدیده است و هم مدیران پدیده و هم شخص رییس محترم کمیته داوران کاملا در جریان هستند که از چه کسی صحبت شده، بنابر این اگر دوستان ما در پدیده از نسبت دادن این فرد به باشگاه‌شان گلایه‌مند هستند، بهتر است رسما اعلام کنند که او مسئولیتی در باشگاه پدیده ندارد، نه اینکه در قبال مساله‌ای که به ایشان مربوط نیست، موضع بگیرند.

نکته بعد درباره محرومیت کریم احمدی بازیکن تیم پدیده؛ همه آن‌چه از سوی سیاه‌جامگان ابومسلم مطرح شده فقط و فقط متوجه مجموعه فدراسیون فوتبال بوده و ارتباطی به باشگاه پدیده ندارد. سوال این است که چطور رای ابلاغ شده روی سایت فدراسیون با یک تلفن نقض می‌شود؟ و البته کمترین حق هواداران سیاه‌جامگان ابومسلم این است که از سلامت این اتفاق اطمینان حاصل کنند، که با پاسخ فدراسیونی‌ها این اتفاق خواهد افتاد. خدا نکند پاسخ‌دهی خودجوش یکی از پدیده‌ای‌ها حکایت «پنبه‌دزد» و «ریش» زنده شود!

باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم تاکید می‌کند چه در مساله داور، چه محرومیت بازیکن پدیده، تنها فدراسیون محترم فوتبال را به عنوان مرجع پاسخگویی می‌داند و معتقد است صحبت‌های افراد منتسب به پدیده جز برای خودنمایی نیست. از این لحظه نیز به حرمت مدیرعامل محترم پدیده، هواداران فوتبال خراسان و هواداران خونگرم سیاه‌جامگان ابومسلم و به جهت حفظ تمرکز هر دو نماینده استان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی، در این‌باره سکوت کرده و در انتظار اظهارنظر مراجع ذی‌صلاح می‌ماند.»


ویدیو مرتبط :
سپاهان 1-1 سیاه جامگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی پدیده مقابل سیاه جامگان در دربی مشهد



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ برتر

دربی مشهد بین تیم‌های پدیده و سیاه جامگان برگزار شد که در پایان تیم پدیده حریف خود را شکست داد.

 تیم‌های فوتبال پدیده و سیاه جامگان در چارچوب هفته ششم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز سه شنبه به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی را تیم پدیده یک بر صفر برنده شد. مهدی خیری در دقیقه ۱۷ برای پدیده گلزنی کرد.

تیم پدیده با این برد ۸ امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد. سیاه جامگان نیز ۶ امتیازی باقی ماند.

 

اخبار ورزشی - مهر