ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بکام: شماره 7 منچستر متعلق به من نبود!


ستاره پیشین شیاطین سرخ تأکید کرد پوشیدن پیراهن معروف من‌یونایتد نه تنها نباید دلیلی برای اُفت بال پیشین پی‌اس‌وی آیندهوون شود بلکه باید به او انگیزه‌ای مضاف برای درخشش در اولدترافورد بدهد.

خبرگزاری تسنیم: دیوید بکام معتقد است که پیراهن شماره هفت منچستریونایتد باید به ممفیس دپای انگیزه درخشش بدهد، نه اینکه او را بترساند.

پیراهنی که بال پیشین پی‌اس‌وی‌آیندهوون به تن کرده زمانی در اختیار ستار‌ه‌های بزرگی مانند اریک کانتونا، جورج بست، کریستیانو رونالدو و خود بکام بوده است. بکام اما می‌گوید که او هرگز به خاطر پوشیدن این پیراهن تحت فشار نبوده است.

او گفت: من در پوشیدن این پیراهن ترسی نمی‌بینم و بالعکس آن را یک افتخار می‌دانم. زمانی که به شما پیراهن هفت داده می‌شود، دیگر مهم نیست که در گذشته چه کسی آن را پوشیده و با آن چه افتخاراتی کسب کرده است. چیزی که در نهایت برای‌‌تان باید اهمیت داشته باشد این است که پیراهن شماره هفت تیم یک پیراهن خاص است که البته من به شخصی فکر نمی‌کنم که پوشیدن آن فشار مضاعفی را بر یک بازیکن تحمیل کند. این پیراهن همیشه برای من یک عامل انگیزه‌بخش بوده است.

بکام ادامه داد: پیراهن شماره هفت من‌یونایتد هرگز پیراهن من نبود. آن پیراهن، پیراهن جورج بست، برایان رابسون و اریک کانتونا بود. تنها دلیلی که من پیراهن شماره هفت من‌یونایتد را می‌خواستم هم این سه بازیکن بودند. پیراهن شماره هفت برای منچستریونایتد پیراهن خاصی بوده است و خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
بکام در منچستر یونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لحظه ای که دیوید بکام به منچستر یونایتد پیوست



لحظه ای که دیوید بکام به منچستر یونایتد پیوست

این تصویر دیوید بکام و سرالکس فرگوسن را در سال 1989 نشان می دهد.

 

دیوید بکام,عکس دیوید بکام,منچستر یونایتد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیوید بکام ستاره سابق تیم ملی انگلستان در سال 1989 در حالی که تنها 14 سال داشت قراردادی را با باشگاه منچستر یونایتد امضا کرد. او به مدت چهارده سال در این تیم حضور داشت و سرانجام در سال 2003 از جمع شیاطین سرخ جدا شد و به رئال مادرید پیوست.

این تصویر دیدنی دیوید بکام و سر الکس فرگوسن را در لحظه امضا قرارداد نشان می دهد./خبرآنلاین