ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بولت: فن خال را به مربیگری قبول ندارم


سریعترین دونده جهان مدعی شد که لویس فن خال را به مربیگری قبول ندارد.

باشگاه خبرنگاران: به نقل از Daily Mail اوستین بولت سریعترین دونده جهان که طرفدار سرسخت باشگاه منچستر یونایتد است از عدم تمایل خود به لویس فن خال در راس کادر فنی شیاطین سرخ خبر داد.

وی در این خصوص گفت: من از هر لحاظ برای فوتبال بازی کردن آماده ام و اگر روزی این موقعیت فراهم شود فکر نمی کنم در منچستر یونایتد و زیر نظر فن خال بتوانم کار کنم،چون او را به مربیگری قبول ندارم.


ویدیو مرتبط :
هرکی قبول داره لایک کنه(خودم قبول ندارم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بدترین اشتباه تاریخ مربیگری فن خال



 اخبار ورزشی - بدترین اشتباه تاریخ مربیگری فن خال

  لوئیس فن خال یکبار دیگر هلندی ها را در حسرت قهرمانی دنیا گذاشت.

به گزارش خبرآنلاین ؛ لوئیس فن خال مربی موفق هلندی ها که تیم خوبی را به جام جهانی 2014 آورده است ، مغلوب آرژانتین شد چون این بار ریسک بازی با کاستاریکا را نکرد و با کلیسن به ضیافت پنالتی ها رفت. مربی آینده منچستر شاید می خواست نشان دهد هر تصمیمش می تواند معجزه آسا باشد و برای همین با به زمین فرستادن هونتلار در وقت های اضافه 3 تعویضش را تمام کرد و جای تعویضی نگذاشت تا بتواند باری دیگر تیم کرول را برای پنالتی ها به زمین بیاورد . اشتباهی که برایش گران تمام شد و کلیسن حتی در یکی از پنج پنالتی آرژانتینی ها هم موفق نبود.
 

اخبار,اخبارورزشی, جام جهانی

اخبار ورزشی - خبر آنلاین