ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهداد سلیمی فردا جراحی می‌شود


پس از برطرف شدن التهاب زانوی آسیب دیده و هم چنین آماده شدن قوی ترین وزنه بردار جهان برای عمل جراحی، فردا زانوی بهداد سلیمی تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین کشورمان امروز سه شنبه 26 آبان در بیمارستان بستری شد تا فردا زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد و این عمل جراحی نیز توسط دکتر سهراب کیهانی متخصص ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل انجام می شود.

همچنین به درخواست کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری از فدراسیون پزشکی ورزشی گروه بازتوانی زانوی جراحی شده بهداد سلیمی نیز در فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر سهراب کیهانی،دکتر داودباقری رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری، متخصص تغذیه، روانپزشک ،مربی بدنساز و فیزیوتراب تشکیل می شود تا بهداد سلیمی با پیگیری های این گروه مجرب سریعاً به میادین بین المللی بازگردد.  


ویدیو مرتبط :
بهداد سلیمی پس از عمل جراحی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهداد سلیمی قبل و بعد از عمل جراحی + عکس



 زانوی آسیب دیده مرد طلایی المپیک لندن ظهر امروز توسط دکتر سهراب کیهانی در بیمارستان کیان با موفقیت جراحی شد.

 بهداد سلیمی امروز زانوی مصدوم خود را به دست جراحان سپرد. خوشبختانه پزشکان پس از یک عمل موفقیت آمیز  اعلام کردند او می تواند با تمرینات ویژه در المپیک 2016 برزیل وزنه بزند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,بهداد سلیمی

 

اخبار,اخبار ورزشی,بهداد سلیمی

 

اخبار ورزشی - میزان