ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنیتس مانع جدایی راموس از رئال


سرمربی رئال مادرید خواهان ادامه حضور سرخیو راموس در تیمش است.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی رئال مادرید خواهان ادامه حضور سرخیو راموس در تیمش است.

رفتن سرخیو راموس از رئال مادرید کم کم رنگ و بوی واقعیت به خود می گیرد و اگر این اتفاق رخ دهد یکی از مهمترین نقل و انتقالات فوتبالی را در تابستان سال جاری شاهد خواهیم بود. با این حال این انتقال یک مخالف جدید و جدی پیدا کرده و آن هم کسی نیست جز رافائل بنیتس.

با این حال شکی در این موضوع نیست که رافا، خیلی دقیق اخبار را پیگیری می کند و با توجه به سابقه وی هنگامی که احساس خطر کند، مانع فروش راموس خواهد شد نه به دلیل تواناییهای فنی وی بلکه به خاطر قدرت رهبری و هدایتی که در مرد شماره 4 کهکشانیها وجود دارد.

به گزارش مارکا، بنیتس مخالف فروش راموس است و به زودی برای صحبت کردن با این بازیکن وارد عمل خواهد شد.

یک بار نیز وقتی استیون جرارد در آستانه پیوستن به چلسی بود، بنیتس مانع شد و در دقیقه 90 جلوی این انتقال را گرفت.


ویدیو مرتبط :
اعلام جدایی رافائل بنیتس از ناپولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی راموس از رئال به خاطر یک بیانیه!


مدافع رئال‌مادرید به خاطر یک بیانیه از سانتیاگوبرنابئو خداحافظی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: سرخیو راموس مدافع و کاپیتان دوم رئال‌مادرید به حدی از  بی‌موضع بودن سران تیمش در جریان شایعه انتقال او به بارسلونا دلخور است که ادعا کرده تابستان امسال تیم 10 سال اخیرش را ترک می‌کند.

راموس که دیروز دهمین سالگرد ترک سویا و پیوستن به قوهای سپید را جشن گرفت، مورد توجه سران منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد، اما دلیلش برای ترک تیم نه پیشنهاد وسوسه‌کننده سایر تیم‌ها، بلکه عدم تکذیب انتقالش به بارسلونا از سوی سران رئال است.

راموس انتظار داشت رئالی‌ها احتمال تبدیل شدن او به وعده خرید یکی از کاندیداهای ریاست بارسلونا را تکذیب کند، اما قهرمان سابق اروپا اصلا واکنشی نشان نداد.

به هر حال راموس در صورت حضور در هر تیمی پایین‌تر ازحقوق فعلی(سالی 6 میلیون یورو) دریافت خواهد کرد و مبلغ فسخ قراردادش هم 200 میلیون یوروست، اما شاید  رئال مادرید ترجیح می‌دهد او را در اوج بفروشد تا اینکه منتظر پایان قرارداد فعلی‌اش در سال 2017 باشد و این ستاره را مجانی از دست بدهد.