ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنگر بازی مقابل گسترش را از دست داد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عدم حضور محسن بنگر در دیدار مقابل گسترش‌فولاد تبریز خبر داد.

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گسترش‌فولاد تبریز از عدم حضور بنگر در این مسابقه خبر داد.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف گسترش‌فولاد خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
محسن بنگر رفیقش رو از دست داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدافع استقلال بازی با گسترش را از دست داد


مدافع تیم فوتبال استقلال دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد را از دست داد.

خبرگزاری فارس: یعقوب کریمی در دیدار استقلال و پیکان دچار مصدومیت شد و به همین علت در دقیقه 30 مسابقه از زمین بیرون رفت، اما این بازیکن پس معاینات به عمل آمده نمی‌تواند در دیدار این هفته تیم‌اش به میدان برود.

دکتر امین نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آسیب‌دیدگی این بازیکن اظهار داشت: وی با توجه به صدمه‌دیدگی از ناحیه عضله داخل ران نمی‌تواند در دیدار این هفته به میدان برود و نیازمند دو هفته فیزیوتراپی است.

وی افزود: ما ام‌آر‌آی این بازیکن را گرفته و پس از معاینه دقیق به این نتیجه رسیدیم که بهتر است کریمی دو هفته فیزیوتراپی کند و پس از آن در خصوص زمان بازگشت وی به تمرینات اظهار نظر خواهیم کرد.