ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شد


محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان شد.

خبرگزاری ایسنا: پیرو دعوت شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی از آقای محمد بنا، مربی ارزنده کشتی کشور، جهت اعلام نظر برای پذیرش مسئولیت سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، محمد بنا عصر امروز (یک‌شنبه) در جلسه با رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، برنامه های خود را ارائه داد و طرفین به توافق رسیدند.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون کشتی، مقرر شده است که محمد بنا اسامی کادر فنی خود را جهت تأیید به شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ارائه نماید و اردوی این تیم بعنوان اردوی هماهنگی از روز 12 مهرماه آغاز شود.


ویدیو مرتبط :
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد بنا مدیر تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شد



محمد بنا مدیر تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شد/ سرمربیان هر سه رده مشخص شدند

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سرمربیان هر سه رده تیم‌های ملی کشتی فرنگی مشخص شدند.

پس از جلسه امروز محمد بنا با رسول خادم، سرمربیان هر سه رده تیم‌های ملی کشتی فرنگی مشخص شدند که محمد بنا ضمن حفظ سمت سرمربیگری‌اش در تیم ملی بزرگسالان، به عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی منصوب شد تا از این پس کلیه امور کشتی فرنگی زیر نظر او انجام شود.

همچنین ایرج اسفندیاری فر مربی تیم ملی بزرگسالان به عنوان سرمربی جوانان جایگزین عبدالله چمن گلی شد. چمن گلی اخیرا از سوی فیلا به عنوان بهترین مربی کشتی فرنگی جهان انتخاب شده بود که این انتخاب حرف و حدیث‌هایی به دنبال داشت.

همچنین خلیل رشید محمدزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سمت خود ابقاء شد.

پیش از این بنا اعلام کرده بود که با فدراسیون کشتی کار نخواهد کرد اما پس از نشست های اخیر او با خطیب و خادم، موضعش عوض شد.

همچنین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از 10 آبان آغاز می‌شود و تورنمنت های قزاقستان و بلاروس در دستور کار تیم محمد بنا قرار گرفته است./ایسنا