ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بلاتکلیفی محض حامد لک


دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آستانه پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که پس از اشتباهات مکرر حامد لک، وی مورد غضب رسول خطیبی قرار گرفت و از این تیم اخراج شد اما هنوز این دروازه‌بان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

شدت عصبانیت رسول خطیبی از لک پس از بازی مقابل فولاد خوزستان به حدی بود که می خواست وی را راهی پادگان کند تا ادامه خدمت سربازی خود را در پادگان بگذراند اما پس از گذشت چند هفته از آن اتفاق، هنوز تکلیف حامد لک مشخص نشده است.

این در حالی است که به دلیل باقی ماندن از دوران خدمت سربازی لک، وی تنها می تواند در تیم های نظامی حضور داشته باشد، باشگاه ملوان با ارسال درخواستی به تراکتورسازی خواهان به خدمت گرفتن حامد لک شد که هنوز این درخواست از سوی باشگاه تراکتورسازی با موافقت روبه‌رو نشده است.

به گفته خود لک، مسئولان باشگاه تراکتورسازی حتی به تلفن های وی نیز جواب نمی دهند و در فاصله دو روز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل، تکلیف لک مشخص نشده و به نظر می رسد درخواست ملوانی ها هم با جواب رد تراکتورسازان همراه شده باشد.


ویدیو مرتبط :
عکس العمل های حامد لک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس علی کریمی زیر پیراهن حامد لک



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کریمی

 

اخبار ورزشی - عکس علی کریمی زیر پیراهن حامد لک/یک مرد بود یک مرد

دروازه بان تراکتورسازان عکس علی کریمی را زیر پیراهنش چاپ کرده بود.

به گزارش خبرآنلاین؛عکس علی کریمی شب گذشته زیر پیراهن حامد لک دروازه بان تراکتورسازی نقش بسته بود.دروازه بان تراکتورسازان زیر این عکس نوشته بود:«یک مرد بود یک مرد.»

 

اخبار,اخبار ورزشی ,علی کریمی

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین