ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برنامه فردای پرسپولیس اعلام شد


بر اساس اعلام کادر فنی پرسپولیس برنامه تمرینات فردای این تیم در اردوی ترکیه اعلام شد.

خبرگزاری فارس: پرسپولیس که امروز در اولین دیدار تدارکاتی خود در ترکیه مقابل حریفش به تساوی رسید، فردا صبح تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد.

شاگردان برانکو فردا صبح و از ساعت 10 در سالن بدنسازی هتل پاتالیا حضور خواهند داشت و وزنه می‌زنند.

همچنین تمرین نوبت عصر پرسپولیس از ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار می‌شود که این تمرین شامل کار با توپ و مرور برنامه‌های تاکتیکی خواهد بود.

گفتنی است شاگردان برانکو امروز عصر در دیداری دوستانه مقابل گنج‌لر بیرلگی به تساوی بدون گل دست یافتند.


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم کوتاه "فردای فردای فردا"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام برنامه تمرینی پرسپولیس در تاشکند


برنامه کاری تیم فوتبال پرسپولیس در ازبکستان مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام امیر علی حسینی، تیم فوتبال پرسپولیس تنها تمرین خود در تاشکند را ساعت 18 روز دوشنبه (به وقت محلی) یازدهم اسفند ماه در ورزشگاه اصلی بنیاد کار محل برگزاری مسابقه برگزار خواهد کرد.

جلسه هماهنگی پیش از بازی بین مدیران دو تیم و دست‌اندرکاران برگزاری مسابقه و کنفدراسیون فوتبال آسیا و نشست خبری مربیان نیز طبق برنامه به ترتیب در ساعت‌های 11 و 12:30 به وقت محلی در ورزشگاه بنیادکار برگزار خواهد شد. زمان تاشکند 1:30 دقیقه جلوتر از تهران است.