ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برد بایرن در روز بازگشت ریبری


در هفته سوم بوندس لیگا بایرن مونیخ در آلیانز آره نا میزبان اشتوتگارت بود.

طرفداری: در هفته سوم بوندس لیگا بایرن مونیخ در آلیانز آره نا میزبان اشتوتگارت بود.

بایرن مونیخ در دو بازی ابتدایی خود در این فصل 4 امتیاز کسب کرده و اشتوتگارت پس از شکست خانگی مقابل کلن در هفنه گذشته به مونیخ آمده بود. بازی با برتری بایرن مونیخ آغاز شد و چند بار درخشش اولریش مانع گلزنی مولر و گوتسه شد. در اواسط نیمه اول بایرن مونیخ توسط گوتسه به گل رسید و نیمه اول با همین تک گل به پایان رسید.

نیمه دوم نسبتا آرام دنبال شد و بایرن مونیخ برای گل بی تابی نمی کرد. بهترین فرصت بایرن در این نیمه نصیب آلونسو شد که ضربه او تیرک دروازه برخورد کرد. اشتوتگارت هم چند با در ضد حملات صاحب موقعتی شد که نتوانست از آن ها استفاده کند.

شرح گل ها

1- 0 (گوتسه 27): سانتر آلونسو پس از دفع مدافعین اشوتگارت درون محوطه به گوتسه رسید و او پس از سر توپ زد با ضربه ای زمینی دروازه را گشود.

0-2 (ریبری 85): روی ضد حمله بایرن مونیخ به گل دوم رسید. پاس لواندوفسکی به ریبری رسید و او از زاویه بسته با ضربه پای چپ اولین گل فصل خود را به ثمر رساند.


ویدیو مرتبط :
بازگشت ریبری به تمرینات بایرن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرانک ریبری به تمرینات بایرن بازگشت


هافبک فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ برای نخستین بار پس از دو ماه برای نخستین بار در تمرینات این تیم شرکت کرد.

خبرگزاری مهر: فرانک ریبری ۳۲ ساله پس از پشت سر گذاشتن ۹ ماه مصدومیت، در ماه دسامبر به میدان بازگشت اما تنها پس از انجام دو بازی، بار دیگر مصدوم شد. این اتفاق در بازی با دینامو زاگرب در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

بازگشت ریبری دو روز قبل از بازی بایرن مونیخ با تیم دسته دومی بوخوم در یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان روی داده است.

آرین روبن، هم تیمی  ریبری در بایرن، بازگشت ملی پوش پیشین فرانسه به تمرینات تیم را اتفاق مثبتی قلمداد کرده است.

وی گفت: ما به ریبری نیاز داریم. ماه های دشواری پیش روی بایرن قرار دارد و حضور ریبری می تواند کمک باشد.

روبن در خصوص بازی با بوخوم هم گفت: باید مراقب باشیم و نباید بازی با بوخوم را ساده قلمداد کنیم. بوخوم می تواند در سطح بالایی فوتبال بازی کند.