ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با کی روش به جام جهانی می رویم؟


شاید حرف از جدایی کی روش چندان هم دروغ نباشد اما کی روش در مدت 61 بازی حضورش در ایران نشان داده است که برابر 11 حریف مرحله تازه مقدماتی جام جهانی نمی بازد.

 ورزش سه: شاید حرف از جدایی کی روش چندان هم دروغ نباشد اما کی روش در مدت 61 بازی حضورش در ایران نشان داده است که برابر 11 حریف مرحله تازه مقدماتی جام جهانی نمی بازد.

کی‌روش در مدت حضورش برابر آسیایی ها تنها برابر ازبکستان،عمان ولبنان باخته که از بین این 3 تیم تنها تیم ازبکستان بین تیم های مورد اشاره حاضر بوده است.اما از بین 11 تیم مورد اشاره در مدت حضور کی روش ایران برابر سوریه،استرالیا وچین بازی نکرده است،برابر 9 حریف دیگر اما 18 بازی کرده صاحب 10 برد،7 مساوی ،یک باخت،21 گل زده و10 گل خورده شده است.

بهترین حریف ایران:

کره جنوبی آسان ترین حریف ما بوده که در 3 بازی برابر ایران 3 بار باخته است والبته هر 3 بازی را هم 1-0 باخته است.البته تایلند هم 2 بار برابر ما بازی کرده وهر 2 بازی را باخته است،آنها یک بار 3-0 ویک بار 2-1 به ما باخته اند،امارات دیگر حریفی است که در تنها یک بازی صاحب یک باخت 1-0 برابر ما شده است.

رکورددار:

قطر برابر کی‌روش 5 بار بازی کرده وصاحب 2 برد1-0 و3 مساوی شده است،مساوی های ایران وقطر در دوران کی‌روش با 3 نتیجه 1-1،سپس 2-2 ودست آخر 1-1 بوده است.

تنها برنده:

تنها برنده برابر ما ازبکستان بوده که یک بار ما را 1-0 برده است،یک باخت ویک مساوی هم در کارنامه این تیم برابر ما ثبت شده است.

حریف تلخ:

عراق یک مساوی 3-3 ویک باخت 1-0 برابر ما داشته اما مساوی 3-3 در ضربات پنالتی منجر به حذف ما شده است آن هم از جام ملتها که در آن بسیار پر امید بوده ایم.

مساوی ها:

برابر ژاپن وعربستان قدرتمند هم در تک بازیهای دوستانه مساوی داشته ایم،یک مساوی 1-1 با ژاپن ویک مساوی بدون گل برابر تیم فوتبال عربستان!

وضعیت احتمالی آسیایی‌ها در رنکینگ 19 فروردین

1- ایران 672

2- استرالیا 601

3- کره جنوبی 579

4- ژاپن 577

5- عربستان 559

6- ازبکستان 549

7- امارات 521

8- چین 423

9- اردن 418

10- قطر 416

11- عمان 346

12- قرقیزستان 340

13- عراق 333

14- سوریه 316

15- کره شمالی 314

16- تایلند 297

سیدبندی آسیایی‌ها در مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی

سید یک

ایران و استرالیا

سید دو

 کره جنوبی و ژاپن

سید سه

 عربستان و ازبکستان

سید چهار

 امارات و چین

سید پنج

 قطر و عراق

سید شش

سوریه و تایلند


ویدیو مرتبط :
گلچینی از گل ها وبیاد ماندنی ترین لحظات جام جهانی 98فرانسه ,با اهنگ رسمی جام جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان همین امروز کی‌روش را برکنار کند/ با او به جام ‌جهانی نمی‌رویم





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

کفاشیان همین امروز کی‌روش را برکنار کند/ با او به جام ‌جهانی نمی‌رویم

خبرگزاری فارس: سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد اگر می‌خواهیم به جام جهانی برویم باید یک مربی ایرانی جانشین کی‌روش شود.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شکست یک بر صفر تیم ملی مقابل لبنان اظهار داشت: باید قبول کنیم اصلاً فوتبال بازی نکردیم و کل مجموعه تیم خوب نبود. این نشان می‌دهد اشکال کار از بازیکنان نیست که آنها را میلیاردرها خطاب می‌کنند. گویی بازیکنان به زور داخل زمین آمده بودند و اردوها آنها را به هم ریخته بود.

وی اضافه کرد: در هر سه بازی مقدماتی جام جهانی ضعیف بودیم ولی متأسفانه آقایان زمین را بهانه می‌کنند. زمین لبنان اشکال داشت، در ورزشگاه آزادی مقابل قطر چطور؟ یا در ازبکستان؟

پورحیدری تأکید کرد: اگر قبل از انتخاب سرمربی از من اسم می‌خواستند قطعاً اسم کی‌روش را می‌آوردم و او جزو انتخاب‌های من هم بود. سابقه سرمربی‌گری او کم است اما در تیم‌های بزرگی حضور داشته و با بازیکنان بزرگی زندگی کرده است. قابلیت‌های او را رد نمی‌کنم اما تفکرات کی‌روش به فوتبال ما نمی‌خورد. مشاورانش هم به او خوب مشاوره نداده‌اند. او در برنامه‌ریزی و برخورد با باشگاه‌ها دچار مشکل است. کفاشیان همین امروز باید برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت انجام دهد و برای مسابقات جام جهانی مربی دیگری انتخاب کند.

رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که یعنی کادر فنی تیم ملی باید دچار تغییر و تحول شود گفت:‌ نه به خاطر قابلیت بلکه به خاطر اینکه فکر کی‌روش به فوتبال ما نمی‌خورد باید او را تغییر داد. کفاشیان باید همین امروز کی‌روش را برکنار کند. ما در درازمدت نیاز به برنامه‌ریزی و کارشناسی داریم و حتی از لحاظ سازندگی نیز دچار مشکل نیستیم اما باید قبول کنیم برای رسیدن به جام جهانی باید کی‌روش را تغییر دهیم چون دیروز دیدیم حتی یک بازیکن خوب هم در زمین نداشتیم.

پورحیدری در خصوص اینکه چه کسی باید جانشین کی‌روش شود گفت: باید مربی داخلی‌ای را انتخاب کنیم که کادر فنی قوی داشته باشد، راه دیگری وجود ندارد. کی‌روش می‌گوید سرپرست نمی‌خواهم، جام حذفی باید برداشته شود و لیگ هم هر وقت من بگویم تعطیل شود. این مسائل منطقی نیست، اگر او را تغییر دهیم ایراد بزرگی نیست چون بهترین تیم‌های دنیا هم با بهترین مربیان قطع همکاری می‌کنند.

وی گفت: جام جهانی رویداد بزرگی است که برای حضور در آن باید تلاش کنیم و من اعتقاد دارم اصل فوتبال ایران نمایشی نیست که دیروز دیدیم. کی‌روش که از فوتبال روز آمده چطور هر دو هفته یک بار لیگ را تعطیل می‌کند؟ با این کار به تفکرات او شک می‌کنم.

پورحیدری در خصوص اینکه اگر این کادر فنی باقی بماند ممکن است شرایط تغییر کند به فارس گفت: اگر کی‌روش بماند شایدی وجود نخواهد داشت و ما حتماً به جام جهانی نخواهیم رفت، باز هم تأکید می‌کنم او مربی بزرگی است اما تفکراتش به فوتبال ما نمی‌خورد. ملی‌پوشان شب گذشته 50 درصد خودشان هم نبودند و اگر چهار بازیکن چنین شرایطی داشتند ایراد را به بازیکنان می‌گرفتیم اما همه دیدیم که یازده بازیکن تیم ملی پژمرده بودند و این نشان می‌دهد اشکال کار از جای دیگری است./فارس