ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با زنجانی به توافق نهایی رسیدیم و دایی رسماً سرمربی پرسپولیس شد



رویانیان,دایی رسما سرمربی پرسپولیس شد

با زنجانی به توافق نهایی رسیدیم و دایی رسماً سرمربی پرسپولیس شد

محمد رویانیان از توافق نهایی با زنجانی و پیوستن قطعی علی دایی به پرسپولیس خبر داد.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهارداشت: خوشبختانه با باشگاه راه‌آهن و بابک زنجانی به توافق رسیدیم. پس علی دایی با خیال راحت تقدیم به هواداران پرشور پرسپولیس.

وی افزود: جا دارد از آقای زنجانی تشکر داشته باشیم که نگاه مثبتی به این موضوع داشت.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص انتشار مصاحبه‌ای از علی دایی مبنی بر ادامه حضورش در باشگاه راه‌آهن گفت: این یک دروغ است و دایی اصلاً مصاحبه‌ای نکرده است، چون در ایران نیست. نمی‌دانم چرا دست به این کارها زدند اما علی دایی پرسپولیسی شده و من رسما این خبر را اعلام می‌کنم./خبرگزاری فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از انتخاب سرمربی پرسپولیسlعلی دایی سرمربی پرسپولیس شد؟!(فیلم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توافق نهایی علی دایی با پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - دهقان خبر داد؛
توافق نهایی علی دایی با پرسپولیس

نماینده تام الاختیار دایی گفت: «دایی هیچگاه شروع کننده دعوا با مدیران نبوده است.»

بهمن دهقان در خصوص توافق دایی با پرسپولیس اظهار داشت: «به دنبال برکناری علی دایی و کادر او، نشست هایی با مدیران باشگاه پرسپولیس داشتیم و شرایط و قراردادها مورد بررسی قرار گرفت.»

وی افزود: «ازکادر فنی همه به غیر از افشین پیروانی تسویه حساب کرده اند و 50 درصد مبلغ قرارداد خود را طی چک از باشگاه دریافت کردند. پیروانی هم چک آذرماه و توافق نامه مکتوب در اختیار دارد. در مورد قرارداد علی دایی هم همانگونه که خودشان اعلام کرده اند همه مسائل را به من محول کردند کما اینکه زمان عقد قرارداد با پرسپولیس هم او ایران نبود و قرارداد با حضور من تنظیم شده بود.»

دهقان تصریح کرد: «نشست های من با مدیران باشگاه منتج به توافق نهایی در زمینه قرارداد و مطالبات علی دایی شد. شفاف سازی قراردادها طبق آیین نامه نقل و انتقالات بر عهده باشگاه است و ما در این زمینه نقشی نداریم.»

او در خصوص اینکه گفته می شود طرفین شرط و شروط خاصی برای یکدیگر داشتند گفت: «شرط خاصی نبود. فقط شرط آقای دایی این بود که در وهله اول باید با اعضای کادر فنی توافق کنند بعد با خودش.»

دهقان در مورد اینکه مدیران باشگاه شرط پرداخت مطالبات دایی را سکوت و عدم مصاحبه وی علیه آنها دانسته بودند هم اظهار داشت: «این حرف ها کذب است. اصلا مگر در موارد قبلی دایی دعوایی با مدیران باشگاه شروع کرده بود؟ در تمام این مواردی که اتفاق افتاده شروع کننده علی دایی نبوده و این بار هم او همان روز اول و در میان آن همه سرو صدای رسانه ای گفته بود که کاری به این مسائل ندارد. در هر حال پرونده این موضوع بسته شده و همه چیز تمام شده است. امیدواریم پرسپولیس همانی شود که هواداران می خواهند.»
اخبار ورزشی - فارس