ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بایرن مونیخ علاقه به هوملس را تایید کرد


تیم فوتبال بایرن مونیخ اعلام کرد علاقمند است با کاپیتان بورسیادورتموند و بازیکن اسبق خود همکاری کند.

خبرگزاری فارس: کارل هاینس رومینیگه،‌ معاون باشگاه مونیخی در گفت‌وگو سایت ورزش کشورش اظهارداشت باواریایی‌ها آمادگی دارند با «ماتس هوملس»،  بازیکن 8 سال قبل خود قرارداد امضا کنند.

این مقام اظهارداشت: می‌توانم به جرائت تایید کنم آنچه واتسکه،‌مدیر تجاری دورتموند گفته یعنی این که ماتس در خواب و خیال حضور در بایرن است. در این ماجرا 3 طرف حضور دارند. بنابر این اکنون تمایلی برای پرداختن به جزییات ندارم.

وی افزود: ما این نکته را مد نظر قرار می‌دهیم که او قرارداد دارد و من هم دوست ندارم به مناسبات خوب خود در 2 سال اخیر، لطمه بزنیم.

هوملس در تیم‌های پایه باشگاه بایرن حضور داشت و حتی تا سال 2008 عضو تیم بزرگسالان مونیخی بود.


ویدیو مرتبط :
بدشانسی برای بایرن مونیخ | مصدومیت فوروارد بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بایرن مونیخ علاقه‌مند به جذب مهاجم یووه


اخبار جسته گریخته‌ای که هفته‌های اخیر درمورد تمایل بایرن به جذب کینگزلی کومان منتشر می‌شد، جدی‌تر شده است.

ورزش سه: پس از پیوستن آرتور ویدال به بایرن مونیخ، اخباری مبنی بر علاقه این تیم آلمانی به یک بازیکن دیگر یوونتوس هم به گوش می‌رسید.

"گازتا دلو اسپورت" چاپ ایتالیا نوشت نام کینگزلی کومان مدت‌هاست در لیست خرید بایرن قرار داشته است، اما مسئولان این تیم به تازگی پیشنهاد رسمی خود را برای جذب این بازیکن با مبلغی بین 18 تا 20 میلیون یورو به یوونتوسی‌ها ارائه کرده‌اند.

اینکه یووه بعد از فروش ویدال به فروش کومان که قراردادش تا سال 2019 معتبر است نیز راضی شود، غیرممکن نیست چرا که آنها فکر جانشینی این بازیکن را هم کرده و با چلسی برای جذب خوان کوادرادو وارد مذاکره شده‌اند. ظاهرا عملکرد این بازیکن 27 ساله کلمبیایی رضایت مسئولان باشگاه لندنی را در پی نداشته و آنها قصد دارند او را اگر شده حتی با یک انتقال قرضی ترانسفر کنند.