ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بایرامی به تراکتورسازی می‌رود


مهاجم تیم فوتبال گستر‌ش‌فولاد تبریز در نیم‌فصل راهی تراکتورسازی خواهد شد.

خبرگزاری فارس: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته میان مسئولان دو باشگاه گسترش‌فولاد تبریز و تراکتورسازی مهرداد بایرامی مهاجم تیم فوتبال گسترش‌فولاد در نیم‌فصل لیگ برتر راهی تراکتورسازی خواهد شد.

به این ترتیب قرار است باشگاه تراکتورسازی هم دو یا سه بازیکن را در اختیار گسترش‌فولاد قرار دهد تا به این ترتیب دو تیم در زمینه تبادل بازیکن با یکدیگر همکاری خوبی داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
رود خانه زاینده رود - زاینده رود دات نت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام به تراکتورسازی می رود؟


استقلال از بین نکونام و تیموریان یکی را می خواهد. آندو به استقلال نزدیک شده و جدایی شماره 6 نزدیک است

روزنامه تماشا: استقلال از بین نکونام و تیموریان یکی را می خواهد. آندو به استقلال نزدیک شده و جدایی شماره 6 نزدیک است

امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده مدام از تمدید قرارداد با کاپیتان تیم ملی صحبت می کنند اما شنیده می شود آنها منتظر آندو تیموریان هستند. افراد نزدیک به باشگاه استقلال ادعا می کنند که در ورت توافق با تیموریان علاقه ای به ادامه حضور نکونام نخواهند داشت.

نکونام در این روزها به صورت اختصاصی در آکادمی تیم های ملی تمرین می کنند. با توجه به برگزاری نشست دانش افزایی مربیان و مدیران لیگ برتری در هتل المپیک، مجید جلالی روز گذشته با کاپیتان تیم ملی صحبت کرد. صحبت هایی که گفته می شود خروجی اش به عقد قرارداد کاپیتان تیم ملی با تراکتورسازی منجر می شود.

جواد نکونام و امیر قلعه نویی از اواسط فصل گذشته با هم به مشکل خوردند و اگر نکونام در استقلال بماند، این مشکلات ممکن است بیشتر به چشم بیاید. نکونام در این مدت بارها طعنه های غیرمستقیمی به قلعه نویی زده و ظاهرا سرمربی استقلال از این مسئله ناراحت است.

نکونام به تراکتورسازی می رود؟

مهمترین مشکل برای تمدید قرارداد با نکونام، پول است. هر چند فتح الله زاده مدعی است که نکونام طلبش را بخشیده اما شنیده می شود که شماره 6 هنوز 700 میلیون تومان طلب دارد. فتح الله زاده همچنین برای فصل جدید هم باید رقم قابل توجهی به کاپیتان تیم ملی پرداخت کند. با آمدن آندو به استقلال مشکلات مدیرعامل حل می شود چون هم یک هافبک دفاعی خوب جذب کرده اند و هم پرداخت طلب نکونام را به تعویق می اندازند.

احتمالا طلب نکونام به جمع بدهی های پیشین استقلال اضافه می شود و او هم مثل بازیکنان سابق استقلال باید چند سال دنبال گرفتن طلب خود باشد. با این شرایط در صورت امضای قرارداد با آندو به نظر می رسد که باشگاه استقلال تمایلی به ادامه همکاری با کاپیتان تیم ملی نداشته باشد.

علی فتح الله زاده روز گذشته به فارس گفت که با نکونام جلسه برگزار می کند: «قرار است امشب با جواد نکونام جلسه داشته باشم و در خصوص همه چیز با او صحبت کنم. مطمئن هستم که در این جلسه به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.»

او درحالی این صحبت ها را می کند که گفته می شود نکونام چند روزی از دسترس خارج بوده است. با اینحال مدیرعامل استقلال به اوج نیوز گفت نکونام را پیدا کرده است: «خدا را شکر جواد را پس از چند روز بی خبری پیدا کردیم. او امروز به دفتر من می آید تا صحبت های نهایی را برای تمدید قراردادش انجام بدهیم.»

احتمالا فتح الله زاده با زدن این حرف ها قصد دارد مسئولیت رفتن نکونام را از گردن خود بردارد و کاپیتان تیم ملی را روبروی هواداران قرار دهد.