ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بانوی پیر انتقامش را از پارتنوپی گرفت


تیم فوتبال یوونتوس در چهارچوب هفته هجدهم رقابت های سری‌آ ایتالیا میهمان تیم ناپولی بود که در پایان موفق شد میزبان رده چهارمی اش را با نتیجه 3-1 شکست دهد.

طرفداری: تیم فوتبال یوونتوس در چهارچوب هفته هجدهم رقابت های سری‌آ ایتالیا میهمان تیم ناپولی بود که در پایان موفق شد میزبان رده چهارمی اش را با نتیجه 3-1 شکست دهد.

ترکیب رسمی دو تیم:

ناپولی:رافائل، ماجو، آلبیول، کولیبالی، بریتوس، گارگانو، لوپز، دی گوژمان، همشیک، کایخون، هیگواین

یوونتوس: بوفون، کاسرس، بونوچی، کیه لینی، اورا، مارکیزیو، پیرلو، پوگبا، ویدال، توز، یورنته

نیمه اول:

یوونتوس در شرایطی به مصاف تیم ناپولی آمده بود که از سال 2000، تا کنون نتوانسته بود در استادیوم سن پائولو مقابل این تیم به پیروزی برسد.

بازی با شرایط متعادلی از سوی دو تیم آغاز شد، امّا روی پاس مارک همسیک، دی گوژمان در مصافی تک به تک با بوفون نتوانست دروازه یووه را باز کند و توپ با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در بیست و نهمین دقیقه از مسابقه، پائول پوگبا روی حرکت یورنته، ضربه والی و زیبایی را به کنج دروازه ناپولی فرستاد، تا یووه از میزبانش پیش افتد. (گزارشگر شبکه اسکای اسپورت، گل او را مشابه گل زین الدین زیدان  در فینال لیگ قهرمانان می دانست. )

یووه در اواخر نیمه نخست فرصت را داشت تا فاصله را بیشتر کند، امّا ضربه زاویه بسته کاسرس را رافائل مهار کرد.

نیمه نخست با برتری 1-0 یوونتوس به اتمام رسید.

نیمه دوم:

ناپولی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در شرایطی که کایخون وارد محوطه جریمه شد، نتوانست دروازه جیانلوئجی بوفون را از زاویه بسته بازکند.

اما در شصت و چهارمین دقیقه مسابقه، میگل بریتوس با ضربه ای رو پا، با پای چپ توپ را به گوشه دروازه بوفون فرستاد تا حساب کار به تساوی 1-1 کشیده شود.

چهار دقیقه بعد، روی سانتر زیبای آندره آ پیرلو و ضربه سر ضرب مارتین کاسرس، یوونتوس موفق شد 2-1 از میزبان خود پیش افتد.

در هفتاد و سومین دقیقه مسابقه، در حالی که جیانلوئیجی بوفون توپ را در نبرد هوایی در اختیار گرفت، کولیبالی تعادل او را به هم زد و توپ را وارد دروازه کرد که داور مسابقه گل ناپولی را نپذیرفت.

گونزالو ایگواین، در نود و سومین دقیقه از مسابقه این فرصت را داشت که گل تساوی ناپولی را به ثمر برساند، امّا ضربه او با فاصله بسیار کم از کنار دروازه یووه به بیرون رفت.

در نود و پنجمین دقیقه از مسابقه، در حالی که بازیکنان ناپولی برای ارسال ضربه کرنر همگی درون محوطه جریمه حضور داشتند، روی ضد حمله و پاس عرضی آلوارو موراتا، آرتورو ویدال پشت محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه ناپولی فرستاد تا حساب کار 3-1 به سود یوونتوس رقم خورد.

در نهایت با احتساب 6 دقیقه وقت اضافه، یوونتوس با پیروزی 3-1 مقابل ناپولی 43 امتیازی شد و فاصله خود را با تیم آاس رم دوباره به سه امتیاز رساند.

یوونتوس طلسم پانزده ساله نبردن تیم ناپولی را در استادیوم سن پائولو نیز شکست.

شرح گل ها:

ناپولی 0-1 یوونتوس (پائول پوگبا - دقیقه 29): در بیست و نهمین دقیقه از مسابقه، پائول پوگبا روی حرکت یورنته، ضربه والی و زیبایی را به کنج دروازه ناپولی فرستاد، تا یووه از میزبانش پیش افتد.

ناپولی 1-1 یوونتوس(بریتوس - دقیقه 64): میگل بریتوس با ضربه ای رو پا، با پای چپ توپ را به گوشه دروازه بوفون فرستاد تا حساب کار به تساوی 1-1 کشیده شود.

ناپولی 1-2 یوونتوس(کاسرس- دقیقه 69):روی سانتر زیبای آندره آ پیرلو و ضربه سر ضرب مارتین کاسرس، یوونتوس موفق شد 2-1 از میزبان خود پیش افتد.

ناپولی 1-3 یوونتوس(ویدال - دقیقه 95): در حالی که بازیکنان ناپولی برای ارسال ضربه کرنر همگی درون محوطه جریمه حضور داشتند، روی ضد حمله و پاس عرضی آلوارو موراتا، آرتورو ویدال پشت محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه ناپولی فرستاد تا حساب کار 3-1 به سود یوونتوس رقم خورد.


ویدیو مرتبط :
بانوی پیر تاج‌گذاری کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوازده هدیه کریسمسی برای بانوی پیر


بانوی پیر ایتالیا، با صدرنشینی در سری‌آ و رسیدن به جمع شانزده تیم برتر اروپا، سال 2014 میلادی را به پایان رساند.