ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بانوی وشووکار مالزیایی دوپینگی اعلام شد


ووشوکاری که در بازی‌های آسیایی به قهرمانی رسید دوپینگی شناخته شد.

خبرگزاری تسنیم: پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ خورشید بِک‌نظروف، فوتبالیست تاجیکستانی و یی سوفانی، تنیسور کامبوجی در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی حالا سومین دوپینگی این رقابت‌ها هم مشخص شد.

سومین دوپینگی بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون تای چئو ژئون مالزیایی است که در رشته ووشو تالو به مقام طلا رسید و حالا با اعلام شدن تست دوپینگ مدال طلای وی به جوویتا نیزا واسنی از اندونزی می‌رسد.


ویدیو مرتبط :
طنز/ نحوه اعلام اسامی و جریمه بازیکنان دوپینگی در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احكام دوپینگی‌های فوتبال ایران اعلام شد



 

 

احكام دوپینگی‌های فوتبال ایران اعلام شد

 

بازیکن تیم فوتبال صبای قم به دلیل دوپینگ با سه ماه و دو بازیکن لیگ برتر فوتسال با دو سال محرومیت روبرو شدند.

کمیته استیناف رای کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات دوپینگ فوتبال که محکومیت سه بازیکن فوتبال و فوتسال را صادر کرده بود تایید کرد.

2 تن از این بازیکنان تا پایان مهلت قانونی درخواست استیناف کردند که شب گذشته جلسه کمیسیون استیناف تشکیل شد و پس از استماع اظهارات دبیر کمیسیون و بررسی لایحه ارائه شده و مجموع مستندات موجود در پرونده اعتراض اعلام شده را وارد ندانست و آرای کمیسیون بدوی را تایید کرد.

بر این اساس محسن بیاتی نیا بازیکن تیم صبای قم از لیگ برتر به 3 ماه محرومیت و رامین کریمی نژاد از تیم فوتسال شرکت ملی حفاری ایران به مدت 2 سال محرومیت و پژمان جعفرخانی از تیم فوتسال آرش بتن قزوین به 2 سال محرومیت از کلیه فعالیت های رسمی در فوتبال محکوم شدند.