ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بانوان هم به جمع شاکیان پرسپولیس پیوستند


تعدادی از بانوان تیم فوتسال پرسپولیس روز گذشته برای دریافت طلب‌هایشان به باشگاه رفتند.

خبرگزاری فارس: با توجه به اینکه لیگ برتر فوتسال بانوان به پایان رسیده، اما هنوز باشگاه پرسپولیس با تیم بانوان تسویه حساب نکرده، تعدادی از آنها برای دریافت مطالباتشان مقابل باشگاه تجمع کردند.

این باشگاه که طلبکاران زیادی دارد و پیش از این هم تعدادی از کشتی‌گیران شاکی بودند حالا بانوان پرسپولیس هم به جمع شاکیان اضافه شدند. این بازیکنان روز گذشته با حضور در باشگاه خواستار پرداخت طلب‌هایشان شدند.

البته مسئولان باشگاه اعلام کرده‌اند در حال حاضر پولی ندارند به بانوان بدهند.

این تیم سال گذشته در جایگاه سوم قرار گرفت و مسئولان این تیم اعلام کرده‌اند امسال هم در نظر دارند در این بخش تیمداری کنند این در حالی است که هنوز طلب‌های بازیکنان پرداخت نشده است.

سپیده زرین‌راد، بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در این باره گفت: از وقتی رحیمی به پرسپولیس آمده بارها به باشگاه رفتیم و با او صحبت کردیم. همیشه می‌گوید چشم، اما تا کنون کاری نکرده است و ما 75 درصد از قراردادهایمان را نگرفته‌ایم.

وی ادامه داد: حساب‌های این باشگاه مسدود است و با توجه به اینکه طلبکاران زیادی وجود دارد هر پولی به باشگاه ریخته شود طلبکاران برمی‌دارند به همین دلیل مشخص است که پول به حساب خصوصی ریخته می‌شود. رحیمی اصلا برایش مهم نیست و وقتی به او گفتیم می‌خواهیم به خاطر این کارها مصاحبه کنیم گفت هر کاری دوست دارید انجام دهید.


ویدیو مرتبط :
پیشبینی هایی که به وقوع پیوستند!-پیشبینی های شگفت انگیز رهبر که به وقوع پیوستند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

5 بازیکن به پرسپولیس پیوستند ؛ حقیقی سه شنبه به ترکیه می رود



 

 

5 بازیکن به پرسپولیس پیوستند ؛ حقیقی سه شنبه به ترکیه می رود

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: «اجازه خودسری به برخی افراد نمی دهیم.»

به گزارش جام نیوز، جمشید زارع درباره وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: «در تعطیلات نیم فصل 5 بازیکن جذب کردیم که این افراد را کمانی بازیکن زیر 23 سال فولاد، قدمی بازیکن تیم فوتبال نوجوانان ایران، هوشیار دروازه بان تیم شهرداری یاسوج، مهدوی کیا و ایمون زاید تشکیل می دهند. با حضور دنیزلی هم کار طبق برنامه جلو می رود. امیدواریم پس از گذشت همان مدتی که او پس از بازی مقابل ملوان گفت تیم به شرایط مطلوب برسد.»

وی درباره وضعیت علیرضا حقیقی گفت: «حقیقی در چند روز آینده به اردوی رابین کازان در ترکیه می رود. مقدمات این کار هم فراهم شده است. روز سه شنبه به ترکیه می رود تا کارش انجام شود. ضمن اینکه من هم او را همراهی خواهم کرد.»

زارع درباره وضعیت لیدرهای پرسپولیس اظهار داشت: «در سه ماه و اندی که در پرسپولیس هستیم جلسات متعددی با این ها داشته ایم. به آنها گفتیم که در جامعه بحث هایی درباره رفتار شما هست. باشگاه پرسپولیس 50 سال قدمت دارد. به آنها خاطرنشان کردیم که تا به امروز هر چه بوده تمام شده و از امروز دیگر به عنوان کمیته هواداران بحث را جلو خواهیم برد.»

وی افزود: «اجازه خودسری را به این افراد نخواهیم داد. آنها باید تابع مقررات باشگاه باشند و تمکین کنند. برای ما شخصیت افرادی که با آنها می خواهیم کار کنیم مهم است.»