ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باشگاه سایپا از البرز رفتنی شد


باشگاه سایپا از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خواست با انتقال بازی‌هایش به تهران موافقت کند.

خبرگزاری ایسنا: سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از درخواست باشگاه سایپا برای انتقال بازی‌هایش از کرج به تهران در پایان لیگ چهاردهم خبر داد.

سایپایی‌ها که سال‌ها پیش درخواست کرده بودند که بازی‌هایشان از تهران به کرج منتقل شود اخیرا در نامه‌ای مجددا درخواست داده‌اند که بازی‌هایشان دوباره به تهران منتقل شود.

باشگاه سایپا و مدیران استان البرز در یکی، دو سال اخیر مواضع سفت و سختی در قبال یکدیگر در پیش گرفته بودند که این موضوع می‌تواند یکی از کلیدی‌ترین دلایل پایان این همکاری باشد.

رضایی، مدیرعامل باشگاه سایپا اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود مسئولان البرزی به چشم عابر بانک به باشگاه سایپا نگاه می‌کنند و البرزی‌ها نیز اعتقاد داشتند این نوع حضور این تیم بر خلاف قول و قرارهای زمان انتقال این باشگاه به استان است و باید در این خصوص تجدید نظر کنند.


ویدیو مرتبط :
قسمتی از بازی شهرداری ارومیه و سایپا البرز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه سایپا از باشگاه الشارجه امارات به فیفا شکایت کرد



 

 

باشگاه سایپا از باشگاه الشارجه امارات به فیفا شکایت کرد

باشگاه سایپا البرز نسبت به بدهی باشگاه الشارجه امارات بابت انتقال مسعود شجاعی به این باشگاه اماراتی به فیفا شکایت کرد.

باشگاه سایپا با ارسال نامه ای به کمیته تعیین وضعیت فیفا رسما شکایت این باشگاه را مبنی بر عدم پرداخت بدهی 50 هزار دلاری باشگاه الشارجه بابت انتقال مسعود شجاعی به این باشگاه اعلام کرد.

مسعود شجاعی سه سال پیش به باشگاه الشارجه منتقل شد که در توافقات انجام شده این باشگاه اماراتی متعهد به پرداخت 50 هزار دلار سهم باشگاه سایپا شده بود اما با گذشت سه سال از این انتقال باشگاه اماراتی از پرداخت سهم باشگاه سایپا خودداری کرده است.

شجاعی پس از حضور د تیم فوتبال الشارجه امارات، به تیم اوساسونا اسپانیا منتقل شد و در حال حاضر عضو این تیم است.