ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازی «ایران-آمریکا» قطعی شد



بازی ایران وآمریکا,فدراسیون فوتبال ایران

بازی «ایران-آمریکا» قطعی شد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: بازی ایران و آمریکا قطعی شده است.

به گزارش فارس، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفتگویی با روزنامه خبرورزشی انجام داده است که بخشی از آن در ادامه می‌آید:


سفر ما به آمریکا قطعی است. یک جام چهارجانبه برگزار می‌شود که ماهم یکی از کشورها هستیم. فعلا بازی ایران و آمریکا قطعی شده است اما نام دو حریف دیگر هنوز مشخص نشده است. این مسابقات هم بعد از فروردین سال بعد برگزار خواهد شد.

* یک سوال حاشیه‌ای، شما شخصا به رونالدو علاقه دارید یا مسی؟
هردو بازیکنان خوبی هستند و باعث بالا رفتن کیفیت فوتبال شده اند. آن ها خوب بازی می کنند و وقتی در زمین بازی باشند مردم دوست دارند بازی را ببینند.

* ‌خود شما کدام را انتخاب می کنید؟
من از هردو بازیکنان خوشم می آید اما نه اینکه خودم دونده بودم، استایل دویدن رونالدو را دوست دارم. بدنش بدجور آماده است و ماهیچه هایش هم کامل و بی نظیر.

* می‌توانید رونالدو را در 100 متر بگیرید.
(خنده) نه بابا، رونالدو خیلی قوی است. با اینکه دونده بودم اما سنم بالاست رونالدو من را می‌گیرد.

/فارس


ویدیو مرتبط :
داعش ساخته و پرداخته قطعی آمریکا و غرب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی ایران و آمریکا قطعی شد؟


به نظر می رسد اردو تدارکاتی تیم ملی کشورمان در کشور آمریکا پیش از جام جهانی 2014 در روزهای آینده قطعی شود.

خبرآنلاین:  به نظر می رسد اردو تدارکاتی تیم ملی کشورمان در کشور آمریکا پیش از جام جهانی 2014 در روزهای آینده قطعی شود.

فیفا برای قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل، 32 تیم صعود کننده را به چهار گلدان تقسیم کرده که بر اساس آن تیم ملی ایران با هیچ یک از نماینده‌های آمریکای شمالی روبرو نخواهد شد.

این در حالی است که پیش از این مسئولان فدراسیون فوتبال در نظر داشتند تا در راه آماده سازی شاگردان کارلوس کروش برای جام جهانی دیدار تدارکاتی را با تیم ملی آمریکا در این کشور برگزار کنند. البته آنها شرط عملی شدن این تصمیم را همگروه نشدن دو تیم در جام جهانی 2014 اعلام کردند و حالا به نظر می رسد با این شکل سیدبندی بازی دوستانه ایران و آمریکا در روزهای آینده قطعی شود.

فوتبال آمریکا در سالهای اخیر با جذب بازیکنان سرشناسی چون دیوید بکام، تیری آنری، رابی کین و... به لیگ MLS این کشور پیشرفت زیادی کرده و تیم یورگن کلینزمن می تواند حریف مناسبی برای تیم ملی کشورمان در آستانه جام جهانی باشد.