ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازی استقلال و تراكتورسازی 40 مجروح برجای گذاشت



 

 

 

بازی استقلال و تراكتورسازی 40 مجروح برجای گذاشت

 

 

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مجروحیت 40 تن از تماشاچیان در حواشی بازی تیم‌های استقلال تهران و تراكتورسازی تبریز خبرداد.

با بیان اینكه بازی روز جمعه میان دو تیم استقلال تهران و تراكتورسازی تبریز در مجموع 40 مصدوم برجای گذاشت، گفت:36 تماشاچی این بازی سرپایی و در محل درمان شدند.

وی با بیان اینكه 4 مصدوم انتقالی به علت پارگی، ضربه و سقوط از پله به بیمارستان منتقل شدند، گفت: حال عمومی این تماشاچیان مساعد گزارش شده است.

عباسی با بیان اینكه در برگزاری این بازی پنج دستگاه آمبولانس، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و یك موتور آمبولانس برای ارائه خدمات به مصدومان حضور داشتند به ایسنا گفت: 26 پزشك و پرستار برای درمان مصدومان و خدمات اورژانسی در این بازی در استادیوم حضور داشتند.


ویدیو مرتبط :
انفجار در ترکیه ده ها کشته و مجروح برجای گذاشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار در مهاباد 9 شهید و ده‌ها مجروح برجای گذاشت



 

انفجار در مهاباد 9 شهید و ده‌ها مجروح برجای گذاشت ,مواد منفجره درون یک ساک جاسازی شده بود و انفجار زمانی روی داد که مردم در حال تماشای رژه نظامیان بودند.

 

بر اثر انفجار روز چهارشنبه یک بمب در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر مهاباد واقع در شمال غرب كشورمان نه نفر کشته و 20 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری العالم گزارش داد: بیشتر قربانیان این انفجار را زنان و کودکان تشكیل می‌دهند.

مواد منفجره درون یک ساک جاسازی شده بود و انفجار زمانی روی داد که مردم در حال تماشای رژه نظامیان بودند.

این حادثه در ساعت 10 و 20 دقیقه صبح روز چهارشنبه به وقع پیوست.

علی نیكبخت، مدیر كل امور سیاسی استان آذربایجان غربی گفت: این انفجار تروریستی در بین هموطنان به وقع پیوست. در حال حاضر جزییات حادثه و ابعاد آن در حال بررسی است.../ایسنا