ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت آزمون به تمرینات تیم ملی


آخرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از مصاف مقابل ژاپن در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم: آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار دوستانه مقابل ژاپن از ساعت 10:30 امروز (دوشنبه) در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال با حضور تمامی 25 بازیکن برگزار شد.

* پیش از آغاز تمرین، پژمان منتظری و عزت‌الله پورقاز برای دقایقی به بازی والیبال پرداختند و سایر نفرات نیز کار با توپ می‌کردند تا تمرین به صورت رسمی آغاز شود.

* سردار آزمون که روز گذشته و روی تکل مسعود شجاعی به شدت مصدوم شده بود، بدون مشکل در تمرین حاضر شد تا نشان دهد مشکلی برای بازی مقابل ژاپن ندارد.

* تمرینات امروز مانند روزهای گذشته ابتدا زیر نظر دکتر دیگو برگزار شد و بازیکنان با دویدن و استارت‌های کوتاه و بلند، پاسکاری‌های متعدد و حرکات ترکیبی خود را آماده تمرین پیش از مصاف مقابل ژاپن کردند.

* کی‌روش در تمرین امروز روحیه بسیار بالایی داشت. او تمرینات ابتدایی را از فاصله‌ای دورتر زیرنظر گرفت.

* بازیکنان پس از 30 دقیقه تمرین با گرفتن تنفس و نوشیدن آب آماده تمرینات تاکتیکی شدند. این بخش پشت درهای بسته برگزار شد و خبرنگاران اجازه پوشش تمرینات تاکتیکی کی‌روش را نداشتند.

به گزارش تسنیم، دیدار ایران و ژاپن از ساعت 17 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
تمرینات امروز تیم ملی برزیل - بازگشت نیمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غفور به تمرینات تیم‌ملی بازگشت


پشت خط زن تیم‌ملی والیبال که در تمرینات روز گذشته از ناحیه بینی دچار شکستگی شده بود، از امروز به تمرینات بازگشت.

ورزش سه: تمرینات تیم‌ملی والیبال ایران برای حضور در جام‌جهانی 2015 ژاپن در حال پیگیری است و بازیکنان با تمریناتی نه چندان سنگین کار خود را دنبال می‌ کنند. روز گذشته در حادثه ای امیر غفور پشت خط زن تیم‌ملی والیبال ایران، به دلیل اصابت توپ با صورت او دچار شکستگی بینی شد و گفته می‌ شد حداقل تا 3 روز نیاز به استراحت دارد. او با مداوای سریع مصدومیت خود از امروز صبح به تمرینات تیم‌ملی والیبال بازگشت اما تا مدتی کوتاه با مراقبت بیشتری توپ خواهد زد.